Найчастіше всі операції на автомийках зводяться до двох типів - відновлювальна та захисна обробка лакофарбового покриття (ЛФП). Обидва процеси можуть завдати непоправної шкоди автомобілю, якщо його довірити горе-майстрам, повідомляють Патріоти України.
Особливо це загрожує при відновленні ЛФП і усуненні подряпин. У цьому випадку за допомогою полірувальної машини знімають тонкий поверхневий шар лаку, після чого застосовують спеціальні пасти. На відміну від інших видів робіт, шанси спотворити ЛФП від цієї процедури набагато вищі.
Якщо на вашому старенькому авто тонке покриття, то обробка загрожує новими ушкодженнями фарби, а колишні подряпини нікуди не зникнуть. Тому неякісне відновлення ЛФП може вилитися в перефарбовування кузова.
Інший вид послуг - захисне полірування кузова спеціальним воском, щоб оберегти ЛФП від агресивних зовнішніх впливів. Насправді полірування не врятує від іржі, оскільки деталь кузова часто гниє з внутрішньої сторони.
Також віск не застрахує авто від появи відколів і мікротріщин, які в міру свого розростання стають вогнищами корозії. Єдина користь полягає в тому, що пошкоджене лакофарбове покриття буде повільніше обсипатися.
Вас навряд чи попередять, що при захисному поліруванні швидше перегріваються кузовні панелі, від чого виникає ризик їх деформації. Крім того, восковий шар не настільки міцний, щоб врятувати ЛФП від руйнівного впливу піску та дрібного каміння.
Зате всередині нього зазвичай накопичується велика кількість частинок бруду зі шкідливими абразивними властивостями, а також мікроскопічні краплі води, які сприятимуть корозії.
Пам’ятайте також, що під час мийки та косметичних процедур механічний контакт із кузовом краще звести до мінімуму. Чим частіше ганчірка або губка торкається кузова авто, тим гірше для ЛФП.
В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...
Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...