Найчастіше всі операції на автомийках зводяться до двох типів - відновлювальна та захисна обробка лакофарбового покриття (ЛФП). Обидва процеси можуть завдати непоправної шкоди автомобілю, якщо його довірити горе-майстрам, повідомляють Патріоти України.
Особливо це загрожує при відновленні ЛФП і усуненні подряпин. У цьому випадку за допомогою полірувальної машини знімають тонкий поверхневий шар лаку, після чого застосовують спеціальні пасти. На відміну від інших видів робіт, шанси спотворити ЛФП від цієї процедури набагато вищі.
Якщо на вашому старенькому авто тонке покриття, то обробка загрожує новими ушкодженнями фарби, а колишні подряпини нікуди не зникнуть. Тому неякісне відновлення ЛФП може вилитися в перефарбовування кузова.
Інший вид послуг - захисне полірування кузова спеціальним воском, щоб оберегти ЛФП від агресивних зовнішніх впливів. Насправді полірування не врятує від іржі, оскільки деталь кузова часто гниє з внутрішньої сторони.
Також віск не застрахує авто від появи відколів і мікротріщин, які в міру свого розростання стають вогнищами корозії. Єдина користь полягає в тому, що пошкоджене лакофарбове покриття буде повільніше обсипатися.
Вас навряд чи попередять, що при захисному поліруванні швидше перегріваються кузовні панелі, від чого виникає ризик їх деформації. Крім того, восковий шар не настільки міцний, щоб врятувати ЛФП від руйнівного впливу піску та дрібного каміння.
Зате всередині нього зазвичай накопичується велика кількість частинок бруду зі шкідливими абразивними властивостями, а також мікроскопічні краплі води, які сприятимуть корозії.
Пам’ятайте також, що під час мийки та косметичних процедур механічний контакт із кузовом краще звести до мінімуму. Чим частіше ганчірка або губка торкається кузова авто, тим гірше для ЛФП.
Люди все більше і більше з двох боків конфлікту ненавидять один одного і бажають іншому суспільству тільки одного - смерті. Про це в ефірі "Еспресо "сказав журналіст Віталій Портников, передають Патріоти України. "Це можна сказати і по російсько-україн...
Підійти до дзеркала в ліфті — рефлекс багатьох із нас, але мало хто замислюється, що це не просто декоративний елемент. Насправді дизайнери ліфтів навмисно вбудовують дзеркала, аби підвищити безпеку, комфорт і навіть психологічний стан пасажирів, перед...