Містобудівна рада Києва схвалила варіант реконструкції дорожньої розв’язки біля станції метрополітену “Шулявська”, який передбачає будівництво дорожньої петлі і знесення приміщень заводу “Більшовик”.
Згідно з новим проектом розв’язки, корпус заводу “Більшовик” буде знесений, а на його місці з’явиться петля. Поворот буде починатися з вул. Довженка на проспект Перемоги. Також з’являться два з’їзди з шляхопроводу на проспект Перемоги. Проект не вимагає великого втручання в інженерні мережі і мінімально заходить на дільниці, не підпорядковані “Київавтодору”.
В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...
Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...