Загиблий на Донбасі боєць АТО Юрій Колесник захищав Луганський аеропорт, потрапив в засідку під Веселою Горою і бачив "коридор смерті" в Іловайську, посивівши в 21 рік. Про це на своїй сторінці в Facebook розповів волонтер Ян Осока, передають Патріоти України.
"Я буду йти до кінця. Я вже не можу зупинитися, коли стільки моїх хлопців полягло. Мені просто не дозволяє совість, і я зроблю все, що можу. Так він відповідав усім, хто умовляв його кинути армію", - зазначив він.
За словами волонтера, Колесник народився 22.03.1994 року в місті Дубровиця Рівненської області. Закінчив 9 класів школи, після чого вступив до місцевого ліцею, в якому через 3 роки отримав спеціальність "муляр-штукатур".
"А далі відразу в його життя увійшла армія, якій він віддав весь той невеликий проміжок часу, який йому залишався в житті. 15.10.2013 року підписав з ЗСУ контракт. Спочатку проходив службу в 80-й десантно-штурмовій бригаді, в складі якої і зустрів війну", - зазначив Осока.
Він уточнив, що в 2014 році боєць отримав контузію і проходив лікування в Одеському військовому госпіталі. Незабаром вступив до Військової академії в Одесі, але не закінчив навчання, оскільки вирішив повернутися на передову.
"Старший солдат, стрілець - зенітник механізованого батальйону 28-ї окремої механізованої бригади. На деякий час був відправлений на Яворівський полігон, де був інструктором по саперній справі", - додав волонтер.
29.11.2015 року Колесник був нагороджений пам'ятним нагрудним знаком Міністерства оборони України "Захиснику України". Загинув 23 жовтня в Донецькій області в результаті множинних осколкових уражень, отриманих через підрив на російській міні новітнього зразка під час установки сигнальних загороджень для запобігання прориву ворожих ДРГ.
В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...
Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...