Як пише "Місто Х" з посиланням на активістів, крім водіїв автомобілів, що зіткнулися Олени Зайцевої та Геннадія Дронова, у трагедії винні і дорожники, передають Патріоти України.
"Я очікую, що буде оголошено підозру і комусь із посадових осіб Харківської міської ради, хто відповідає за організацію в місті дорожнього руху", - сказав віце-президент Товариства учасників руху Віктор Козоріз.
За його словами, Дронов якщо і порушив правила дорожнього руху, то зробив це не навмисно, а через відсутність на дорозі видимої дорожньої розмітки, зокрема стоп-лінії перед світлофором. Така лінія на площі Конституції, нагадаємо, була нанесена тільки на наступний день після ДТП.
Козоріз наголосив, що більшість водіїв не зупиняються перед стоп-лінією, а їдуть до перехрестя, орієнтуючись на світлофор, встановлений на вул. Сумській.
"Тому що якщо зупинитися перед стоп-лінією в лівій смузі, то справа сигналів світлофора водіям практично не видно. А якщо справа перед світлофором зупиняється фура або великий автомобіль, то водіям з лівих смуг цього світлофора зовсім не видно", - додав громадський працівник.
Він зазначив, що цей факт є дуже важливим, і висловив надію, що слідство візьме до уваги ці обставини.
"На перехресті треба міняти схему дорожнього руху. Ніщо не заважає з трьох лівих смуг перед поворотом на вулицю Сумську перенести стоп-лінію ближче до перехрестя, де вона і повинна бути", - підсумував експерт.
В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...
Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...