Хіти тижня. Бухта та канал стрімко міліють: Стало відомо про нову загрозу для кораблів через Керченський міст

Керченський підхідний канал восени 2015 року дозволяв проходити в Торговельний порт суднам з осадкою до 8 метрів, а в січні 2019 року прохідна осадка суден зменшилася до 4,9 метрів.

Керченська бухта. Фото: соцмережі.

Через будівництво Кримського моста стрімко міліє Керченський підхідний канал. Про це свідчать відомості, що надходять з капітанії порту Керч, повідомляють Патріоти України із посиланням на Керчь.ФМ.

Зазначається, що Керченський підхідний канал восени 2015 року дозволяв проходити в Торговельний порт суднам з осадкою до 8 метрів, а в січні 2019 року прохідна осадка суден зменшилася до 4.9 метрів. Причому цей процес плавно розтягнувся за часом, різко активізувавшись після початку будівництва Кримського моста.

На думку фахівця, який пропрацював в портах Керчі майже два десятка років, замулювання каналу - природний процес. "Після початку будівництва Кримського моста в наприкінці 2015 року замулювання стрімко зросло. Портовики кажуть, що це через зміну гідродинаміки в Керченській протоці. Потік води з Азовського моря виносить пісок і мул, який не може повністю пройти повз опори мосту. Створюється ефект "гребінця". Потік води прагне обігнути міст і мул заноситься в акваторію Керченської бухти, яка починає активно міліти", - сказав він.

Інший експерт пояснив журналістам, що замулювання також загрожує судноплавству і в Керченській протоці. "В принципі, якщо регулярно чистити канал, то судноплавство можна врятувати. Однак даний ефект також спостерігається в самій Керченській протоці. За останні роки там відразу кілька судів сіли на мілину на фарватері з Кавказького боку в тих місцях, де раніше вони вільно проходили", - зазначив він.

Фахівець також розповів про негативний ефект для судноплавства. "Зменшення прохідного осідання дуже негативно впливає на можливості портів. І хоча самі порти не так швидко міліють, замулився Керченський підхідний канал, що зводить нанівець переваги глибоководних причалів. Укупі з санкціями і новими вимогами законодавства, це вже можна сказати "вбило" морську галузь Керчі. Зарплати в морському секторі впали в кілька разів у порівнянні з рівнем 5-річної давності. Багато втратили роботу", - наголосив він.

Загострення військового протистояння буде не тільки на донецькому напрямку

вівторок, 20 серпень 2019, 19:27

Тільки-но Україна озвучила пропозиції щодо нормандського формату, на окупованих територіях Луганської області відразу розпочалися масштабні батальйонно-тактичні навчання на трьох полігонах. Мовиться про серйозне накопичення сил, водночас за легендою відпр

"Буквально за тиждень вартість будівництва підстанції "Кремінська" на Луганщині із 2 млрд грн зменшилася до 1,3 млрд грн", - Снєгирьов

субота, 17 серпень 2019, 20:18

13 серпня 2019 року на пресконференції в Києві операційний директор "Укренерго" Володимир Кудрицький заявив про те, що НЕК "Укренерго" завершить будівництво підстанції (ПС) 500/220 кВ "Кремінська" (Кремінна, Луганської обл.) до кінця травня 2020 року. ...