За словами волонтера, ЗСУ отримали б/ушні "Хаммери" зі старою гумою, "яка розлазиться". "Тому що б/ушних "Хаммерів" ми могли отримати набагато більше, ніж нових. Тому ми і прийняли б/у. Але зовсім не подбали про їх обслуговування.
І деякі з цих машин треба було ремонтувати мало не на виході з корабля. На всіх майже треба було відразу міняти гуму.
А у нас не було навіть необхідних ключів - тому що у американців не міліметри, а дюйми, і у них всі гайки - дюймові. Я вже мовчу про запчастини, яких не було взагалі ... "- зазначив він.
Як повідомив Дейнега, дуже велика кількість цих "Хаммерів" зараз просто стоїть на ремонті, на цивільних СТО.
"Дуже повільно все рухається в плані того, щоб "Хаммер" став частиною наших Збройних сил. Щоб, врешті-решт, у військових навчальних закладах з'явилася спеціальність "водій "Хаммера". Щоб не тільки міністр оборони України на параді на ньому їздив ... "- підкреслив він.
"Ось реально, 230 "Хаммерів" нам дали - і мені було б дуже цікаво дізнатися статистику, скільки з них зараз реально на ходу. Думаю, менше половини.
Може навіть менше третини - я не знаю. Але точно менше половини. Це реально ті, в які можна сісти і поїхати. І не переживати, що він зламається через 50 кілометрів або 100", - сказав волонтер.
Дейнега також поскаржився, що українські військові "чомусь ці нові види техніки сприймають як щось чужорідне".
"І якщо у нас ГАЗ-66, УРАЛ, ВАЗ - це така вже "рідна" техніка, вона інтегрована в систему, її знають, як ремонтувати і так далі, то "Хаммер"- це щось чужорідне.
І до нього відношення трохи інше. Відповідно, якщо ми будемо так ставитися до міжнародної допомоги, то просто ці "Хаммери" в якийсь момент всі зламаються, і їх ніхто не полагодить", - додав він.
В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...
Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...