Хіти тижня. "Не хахлы винаватые, а скрепаносцы рукожопые": Стала відома попередня причина аварії Ан-148 під Москвою

За словами експерта, капітан міг відмовитися від обробки повітряного судна протильодоутворювальною рідиною через економію коштів для своєї авіакомпанії або ці роботи провели неналежним образом.

Літака Ан-148, що розбився сьогодні в Підмосков'ї, перед вильотом не обробили протильодоутворювальною рідиною, повідомив телеканал РЕН ТВ, передають Патріоти України.

За його інформацією, від цього відмовився капітан повітряного судна. Є також інформація про те, що в літака були проблеми з механізацією крила, повідомив телеканал.

Один із високопоставлених представників авіагалузі розповів виданню MK.ru, що відсутність протильодоутворювальної обробки була причиною аварії літака ATR 72 під Тюменню 2 квітня 2012 року. "Аналогічна ситуація була під час тюменської катастрофи 2012 року. Коли літак ATR 72-201 авіакомпанії UTair здійснював рейс UTA120 за маршрутом Тюмень – Сургут, але за 42 секунди після зльоту впав на землю за 16 кілометрів на захід від Тюмені. Із 43 осіб (39 пасажирів і чотири члени екіпажу), які перебували на його борту, загинула 31, 12 вижило і було госпіталізовано", – зазначив він.

За словами експерта, капітан міг відмовитися від обробки повітряного судна протильодоутворювальною рідиною через економію коштів для своєї авіакомпанії.

У Слідкомі РФ повідомляли, що в межах розслідування кримінальної справи за фактом аварії перевірять усі можливі версії авіакатастрофи, зокрема погодні умови, людський чинник, технічний стан літака тощо.

Пасажирський літак Ан-148 "Саратовских авиалиний", що виконував рейс із Москви в Орськ, зник з екранів радарів за кілька хвилин після зльоту з аеропорту Домодєдово 11 лютого. Уламки літака виявили в Раменському районі Московської області. На борту перебувала 71 людина, зокрема шестеро членів екіпажу. Усі вони загинули.

Слідчий комітет Росії порушив кримінальну справу за ознаками злочину, передбаченого ч. 3 ст. 263 Кримінального кодексу Росії (порушення правил безпеки руху й експлуатації повітряного транспорту, що призвело з необережності до смерті двох або більше осіб).

Опублікував: Олег Устименко

Як вибрати пароочисник для дому

вівторок, 24 вересень 2024, 17:19

В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...

ТОП-3 поради по вибору ременя до авто з дизельним двигуном

п’ятниця, 23 серпень 2024, 8:50

Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...