"Мне искренне жаль, что на момент инцидента с хватанием моих туристок за руки и словами "у нас не положено впускать в туалет людей с улицы" наша экскурсия уже закончилась. И о случившемся - "штрафе за посещение туалета" в размере 80 гривен за двоих - я узнала позже, чисто случайно встретив гостей из Риги, маму и дочку, на улице", - эмоційно написала Ганна.
Вона зазначила, що адміністрація ресторану порушила Закон про захист прав споживачів.Користувачі соцмережі бурхливо відреагували на цю подію, назвавши це "ганьбою" і "жлобством". Українці нагадали, що для відвідування туалету не обов'язково бути відвідувачем конкретного закладу.
"Ни одно заведение не имеет права препятствовать пользованию туалетом, поскольку это физиологическая потребность. То есть, если в радиусе досягаемости нет платных туалетов, а у человека диарея, тошнота или полный мочевой пузырь, его обязаны пустить. Это не о "потребитель" или нет. Это о гуманном обращении с людьми", - написала Olga Gdulia.
У самому ж ресторані свою провину не визнали, заявивши, що споживач - це той, хто "користується послугами ресторану, а не проходив повз"."Налоги с посетивших туалет вы платите? Где чек? Где прейскурант цен, чтобы можно было ознакомиться заранее со стоимостью? Почему в меню не указано, а вдруг официант обманет и туалет стоит не 40 грн, а 30, а разницу он себе в карман положит?" - підкреслила Наталья Хіль.
Коли на сторінці ресторану в Facebook поцікавилися, хто його власник, SMM-менеджер "Кобе" назвав людей, які обговорюють цей інцидент, "стадом".
В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...
Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...