Ліве крило літака Ту-154М, який розбився під Смоленськом 10 квітня 2010 року, було знищене в результаті внутрішнього вибуху, а не зіткнення з березою. Про це заявив експерт підкомісії Міністерства національної оборони Польщі в справах повторного дослідження Смоленської авіакатастрофи Франк Тейлор, передають Патріоти України.
Згідно з комюніке, існувало кілька джерел вибуху - в крилі, в так званому слоті і в центроплані, що підтвердив аналіз механізму удару дверей об землю. Сумнозвісна смоленська береза не мала впливу на первинне руйнування крила.
В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...
Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...