Причиною смерті дев'яти туристів на знаменитому перевалі Дятлова на Уралі не могла бути сніжна лавина або звір, повідомляють Патріоти України з посиланням на obozrevatel.com.
Швидше за все трьох з них убили, а решта шестеро померли від переохолодження. Про це розповів російський судмедексперт Едуард Туманов, який останні роки досліджує останки загиблих в 1959 році туристів.
Нещодавно Туманов досліджував останки Семена Золотарьова. На ексгумації він не був, але дивився фото і відео останків. "Найприкріше, що первинне дослідження тіл загиблих ще тоді в 1959 році було зроблено поверхово. Це і ускладнює роботу. Ось, наприклад, Семен Золотарьов. В описі його розтину немає ні слова про те, що у нього зламана лопатка. Експерт не зробив розтину м'яких тканин. І у нас немає повної інформації про травми. Це я побачив вже зараз", - говорить Туманов.
Сам Туманов каже, що може тільки робити припущення, як загинули люди. "Але це лише припущення. Я експерт, який вивчає останки. А версії залишимо для уфологів. Можу сказати одне, люди загинули не від снігової лавини, і на них не нападав звір. Трьох там явно вбили, а решта померли від переохолодження", - сказав нам Туманов.
Що стосується версії, що Золотарьова міг переїхати автомобіль, то експерт Туманов каже, такого не може бути. "Я жартома це припустив, а журналісти так подали. Ну який автомобіль на перевалі, тим більше в той час", - говорить Туманов.
Як повідомлялося, пошкодження тіла одного з учасників трагічної експедиції на перевалі Дятлова в 1959 році Семена Золотарьова показали, ніби його переїхав автомобіль.
Також нагадаємо, взимку 1959 року в горах Північного Уралу пропали дев'ять туристів під керівництвом Ігоря Дятлова. Через місяць рятувальники виявили їх розрізаний намет. А в радіусі півтора кілометра від нього - п'ять замерзлих тел. Трупи інших знайшли тільки в травні. Майже всі туристи були роззуті і напівроздягнені. У деяких - смертельні травми.
В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...
Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...