Результату в 1770 км вдалося досягти на закритому треку в Індіані. Такий результат показала модифікована версія випущеного до цього автобуса Catalyst E2, який отримав індекс Max, повідомляють Патріоти України з посиланням на Нескучные новости.
Proterra відразу позиціонувала себе як Tesla серед виробників автобусів. Вони повинні були стати ефективніше, з великим запасом ходу. Останньою моделлю компанії був автобус Catalyst E2 з запасом ходу до 570 км в залежності від комплектації та обсягу батарей. Найбільша ємність, яку можна було отримати - 660 кВт⋅ч. Саме з нею автобус проїжджав заявлені 570 км.
У версії Max вдалося підвищити ефективність автобуса. Все з тими ж 660 кВт⋅ч він зміг проїхати відстань, більш ніж в 3 рази перевищує показники серійного Catalyst E2. У цьому рекорді творці в першу чергу бачать життєздатність електричних автобусів. На практиці вони не будуть їздити по 1700 на одній зарядці, але безумовно Catalyst E2 зможе замінити автобуси з ДВЗ на будь-якому міському маршруті.
Для компанії зараз наступають хороші часи. Proterra отримала $ 140 млн інвестицій, в тому числі від BMW. Гроші підуть на розширення виробництва. До цього з Tesla в компанію перейшов віце-президент з виробництва. На руку грає і мінливе ставлення влади міст і країн до питань екології та переходу на електричний транспорт. Фірма стверджує, що вже продала 400 автобусів, а число замовлень тільки зростає. Наприклад, недавно Сіетл замовив 120 штук.
Паралельно компанія розвиває і безпілотний напрямок. Так, стало відомо про плани Proterra з тестування безпілотних автобусів у Неваді. Компанія розробляє програму автоматизації громадського транспорту спільно з Регіональною транспортною комісією округу Уошо, штат Невада. У компанії заявили, що метою тестів є створення алгоритмів, які дозволять запустити автономні автобуси в повноцінному комерційному масштабі.
В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...
Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...