За словами вченого, в місці будівництва моста зібрані всі потенційні причини природних катаклізмів, пов'язаних з геологічною будовою земної кори.
Кримський міст побудований в «адском месте» з точки зору геології і простоїть до першого природного катаклізму. Таку думку висловив старший науковий співробітник Російської академії наук, Інституту водних проблем РАН Юрій Медовар. «Геологические условия в Керченском проливе таковы, что там нельзя ничего строить. Есть такое понятие, как строительные нормы и правила, которые нельзя нарушать. В этих СНИПах до 2017 года было указано, что строительство арочных мостов в сейсмичных районах, к которым относится Крым, можно только на скальном основании. А здесь полутвердые майкопские глины, которые не держат нагрузку», - пояснив Медовар в ефірі телеканалу
ZIK, передають
Патріоти України.
«Этот мост… Я просто боюсь, что все до первого природного катаклизма, а потом на нем можно будет поставить крест… Этот мост — чисто политическое решение. Не экономическое и не целесообразное», - заявив він.
За словами вченого, в місці будівництва моста зібрані всі потенційні причини природних катаклізмів, пов'язаних з геологічною будовою земної кори. «Я уже не говорю про вулканизм, про землетрясения. Там все, что можно — геотермальные проблемы, температурный режим, ледостав. Все, что можно, — в этом месте есть. Вот если есть понятие „ад“, давайте гипотетически представим, что это — ад. Все там собрано, все отрицательное, все негативное, а мы там мост построили», - зазначив учений.
В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...
Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...