Український льотчик Олександр Акопов, який героїчно посадив в стамбульському аеропорту побитий градом пасажирський літак, не такий вже і ас своєї справи.
Таку думку висловив екс-пілот з 40-річним стажем екс-командир ескадрильї об'єднаного Дніпропетровського авіазагону Костянтин Проскура в інтерв'ю КП в Україні, передають Патріоти України.
Екс-пілот розкритикував Акопова за непрофесіоналізм.
"У наші часи цього пілота миттю б вигнали з льотної роботи! За непрофесіоналізм, - заявив Костянтин Федорович. - У кожному літаку є локатор, на якому чітко видно небезпечні зони. Вони червоним виділені і входити туди категорично не можна. Це залізний закон авіації. А він полетів і піддав небезпеці півтори сотні пасажирів", - говорить він.
Як пояснив Проскура, "коли льотчик йде на грозу і бачить начебто вільний коридор, потрібно бути напоготові. Це може бути радіо луна. Літак потрапляє в пастку, коли гроза і спереду, і з боків, відступати нікуди. Град починає бити по носі, продавлює його, виводить з ладу локатор. і все - далі пілот "сліпий". Тим більше, що крім носа, град розбиває в повітряному судні і скла".
За авіаційним нормам не можна входити в такий коридор, якщо його ширина менше 100 кілометрів.
"Скло, до речі, цікаво в літаку влаштовано. Воно багатошарове, - говорить Костянтин Федорович. - Перший шар - тоненький, за ним йде струмопровідний золотий шар і товсте скло. Літак в небі замерзає, включається обігрів стекол. Тоді перше, яке тоненьке, прогрівається і лід скидається. Коли град ці скла розбиває - не видно нічого. Можна тільки використовувати бічні кватирки ", - пояснює екс-льотчик.
Проскура виніс вердикт Акопова: "льотчик непрофесійний, і все тому, що вліз в небезпечну зону. А, мовляв, його навички пішли вже далі і дозволили врятувати літак і пасажирів.
"Треба ж було якось виходити із ситуації з "хорошою міною на обличчі", як то кажуть, - посміхається екс-пілот. - Хоча швидкість при посадці була велика. Швидше за все, градом побило верхню кромку крила і вивело з ладу механізм випуск предкрилков . Літак летів, як божевільний, довелося сідати на підвищеній швидкості.
В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...
Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...