Головними постачальниками вугілля з "республік" є компанія ДТЕК, а також підприємці Олександр Назаренко та Роман Магльований, передають Патріоти України із посиланням на Кореспондент.
Дозволи на вивезення вугілля з "ДНР" і "ЛНР" мають сотні компаній, але головними постачальниками вугілля з "ЛДНР" є компанія ДТЕК, а також підприємці Олександр Назаренко та Роман МагльованиЗараз Україна постачає електроенергію в "ЛДНР" в обмін на вугілля. При цьому в "ДНР" заявляють, що країна не проживе без їх вугілля. Прем'єр Володимир Гройсман пізніше підтвердив, що зараз альтернативи вугіллю з "ЛДНР" немає.
Компанії ДТЕК належать шахти на території ЛДНР і вугілля звідти вона поставляє на свої електростанції в Україні, а також, час від часу, на Центренерго. Підприємець Олександр Назаренко є співвласником через ряд компаній шахтоуправління "Донбас", яке після початку війни перереєструвалося на підконтрольній Україні території в Селідовому. Видання зазначає, що за даними операторів ринку, зараз Назаренко найбільший постачальник вугілля з "ЛДНР" в "Центренерго".
Що стосується Романа Магльованого, то він обіймає посади директора і засновника одночасно в десятці компаній, які працюють на вугільному ринку. При цьому, за даними джерел видання, реальним беніфіціаром вугільних схем Магльованого, в тому числі і щодо постачання вугілля з непідконтрольних територій, є підприємець з Тореза Віталій Карпачов. Ця людина після початку війни працювала в тісній зв'язці з главою МВС Арсеном Аваковим, а також його радником Антоном Геращенком. Саме Кропачову, за даними ЗМІ, належить ідея створення батальйону "Шахтарськ" (пізніше перейменованого в "Торнадо").
Люди все більше і більше з двох боків конфлікту ненавидять один одного і бажають іншому суспільству тільки одного - смерті. Про це в ефірі "Еспресо "сказав журналіст Віталій Портников, передають Патріоти України. "Це можна сказати і по російсько-україн...
Підійти до дзеркала в ліфті — рефлекс багатьох із нас, але мало хто замислюється, що це не просто декоративний елемент. Насправді дизайнери ліфтів навмисно вбудовують дзеркала, аби підвищити безпеку, комфорт і навіть психологічний стан пасажирів, перед...