Кошти на будівництво в Києві гілки метро на Троєщину може виділити Японія, за умови успішної реконструкції Бортницької станції аерації. Про це в четвер, 17 грудня, заявив міністр інфраструктури Андрій Пивоварський, передають Патріоти України з посиланням на НБН.
«Існує потенціал фінансування будівництва метро на Троєщину в Києві японцями», - сказав ЦТС пан Пивоварський. Він підкреслив, що кредит може бути виділений в тому випадку, якщо столична влада успішно реалізує реконструкцію Бортницької станції аерації, кошти на яку також надала Японія.
Також він зазначив, що додатковим аргументом для японців може стати хороша фінансова дисципліна аеропорту «Бориспіль», у якого теж є кредит від Японії. Нагадаємо, міська влада шукає інвесторів для будівництва метро на Троєщину. Наміри інвестувати 200 млн дол. у будівництво метро висловлювала Польща, також були досягнуті домовленості щодо першої черги будівництва, від станції «Подільська» до станції «Райдужна», довжиною 5,9 км з п'ятьма станціями. Термін реалізації проекту - 3 роки.
В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...
Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...