Нахабний розпил держбюджету: Закупівля шкільних автобусів на Львівщині стала рекордом корупційних схем - ЗМІ

Маніпуляції з тендером на купівлю 90 шкільних автобусів влаштували чиновники Львівської ОДА.

Ілюстрація:gromada.ks.uaЧиновників Львівської обласної адміністрації звинуватили в маніпуляціях з тендером на закупівлю 90 шкільних автобусів. Про це йдеться в матеріалі на сайті Голос, інформують Патріоти України.

"Згідно з оприлюдненим 7 вересня 2016 року на порталі "Вісник держзакупівель" протоколу оцінки цінових пропозицій переможцем виявився ПрАТ "Чернігівський автозавод" (входить в корпорацію Еталон), який запропонував Автобуси БАЗ "Еталон" за 134,91 млн. грн. При цьому вибір про купівлю в кінцевому підсумку чиновники робили тільки між різними дилерами Корпорації "Еталон", які всі пропонували автобуси БАЗ. А де ж тоді тендер, враховуючи, що шкільні автобуси в Україні виробляє цілих 4 заводи?!"- зазначається в матеріалі.

"У тендері також взяли участь дилери кременчуцького заводу "Автохолдинг", які запропонували автобуси "Мрія" із загальною вартістю закупівлі 116,55 млн. грн., що на 18 млн. грн. менше, ніж за "Еталони", але чиновники обладміністрації відхилили пропозицію через ... "недостатню кількість циліндрів в двигуні", - йдеться в статті.

"Схема розпилу держбюджету набула в даному тендері наймасштабніший характер. Під автобуси БАЗ "Еталон" в тендерних вимогах були прописані цілий ряд умов: - можливість закупити 2015 рік випуску (при тому, що всі інші виробники пропонують 2016 р.в. і в інших областях закуповують нові автобуси 2016 р.в.); - Можливість закупівлі автобусів екостандартe Євро-4 (замість діючого в Україні Євро-5, знову ж всі інші виробники пропонують автобуси Євро-5 та інші області закуповують автобуси Євро-5); - Вимоги до двигуна мати "шість циліндрів" з аргументом, що такі автобуси більш потужні", - пише автор.

"При цьому порівняння технічних характеристик згідно сертифікатів відповідності показує, що потужність БАЗ "Еталон" з 6 циліндрами - 96 кВт (131 к.с.), а потужність "Мрії"- 125кВт. (170 к.с.). Також "Мрія" має і більш кращі характеристики крутного моменту, що забезпечує найкращі показники тяговитості двигуна на гірських дорогах або при поганій якості дорожнього покриття.

Кількість пасажирських місць в "Мрії" також більша - 31 проти 27 у БАЗ "Еталон". І найголовніше, "Мрія" спочатку проектувалася як автобус на відміну від БАЗу, який перероблений з вантажівки. "Черкаський автобус" та завод Корпорації "Богдан" даний тендер проігнорували, ймовірно, розуміючи, що перемогти львівську корупцію малоймовірно.

Аналогічні маніпуляції з тендерною документацією чиновники реалізовували в тендерах на закупівлю шкільних автобусів в Черкаській, Миколаївській, Херсонській областях, але там обсяги закупівель не перевищували 10 од. в кожній з областей. Учасники львівського тендера, які пропонували автобуси "Мрія" подали скаргу в АМК і ініціювали судові позови з метою скасувати результати тендеру", - йдеться в статті.

Як вибрати пароочисник для дому

вівторок, 24 вересень 2024, 17:19

В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...

ТОП-3 поради по вибору ременя до авто з дизельним двигуном

п’ятниця, 23 серпень 2024, 8:50

Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...