Не втрачати Надію: У ПАРЄ розповіли про "тиху боротьбу" за Савченко

Аксель Фішер запевнив, що організація працює над звільненням української льотчиці.

Аксель Фішер. Фото: www.ukrinform.ua.

Парламентська асамблея Ради Європи (ПАРЄ) продовжує боротьбу за звільнення народного депутата України, члена Постійної делегації України в ПАРЄ Надії Савченко, яку судять у Росії за сфабрикованою кримінальною справою. Про це в інтерв'ю Deutsche Welle розповів новий доповідач моніторингового комітету Парламентської асамблеї Ради Європи по Україні Аксель Фішер, передають Патріоти України.

"У деяких ситуаціях тиха боротьба краща, ніж відкрита. Повірте, асамблея працює в цьому напрямку, але не публічно", - прокоментував він роботу ПАРЄ над звільненням Савченко. Фішер також розповів про стратегію Парламентської асамблеї з пошуку можливих рішень конфлікту на Донбасі. "Зараз у рамках моніторингового комітету ПАРЄ створений підкомітет, який займається питаннями подібних конфліктів, які існують на територіях інших країн-членів Ради Європи. Головою цього підкомітету обраний австрійський депутат Штефан Шеннах від групи соціалістів, а заступником - представник Македонії в ПАРЄ Олександр Ніколоскі (Європейська народна партія. - ред.). У рамках сесії цей підкомітет проведе свою зустріч, де серед інших тем буде обговорюватися і ситуація на Донбасі", - заявив доповідач моніторингового комітету ПАРЄ по Україні.

Як вибрати пароочисник для дому

вівторок, 24 вересень 2024, 17:19

В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...

ТОП-3 поради по вибору ременя до авто з дизельним двигуном

п’ятниця, 23 серпень 2024, 8:50

Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...