Протягом одного тижня українські бійці знищили 21-го окупанта, які намагалися штурмувати позиції сил АТО. Про це, посилаючись на інформацію Головного управління розвідки (ГУР) Міноборони України, повідомив Інформаційно-аналітичний центр РНБО. Новину передають Патріоти України.
За інформацією розвідки, минулого тижня (5-11 грудня) російсько-терористичні війська зазнали важких втрат: 21 особу вбито, 11 - поранені. Таким чином, окупаційні війська втратили один взвод у вигляді безповоротних і санітарних втрат.
«Найбільші проблеми вже традиційно мають підрозділи ворога, які безуспішно ведуть бойові дії в основних «гарячих точках»: це так званий «9-й полк» (займає позиції на приморських рубежах), «11-й полк» (Авдіївська промзона і Ясинуватська розв'язка). Також зазнали втрат так звані «6-й полк» і «7-а бригада» на Луганському напрямку», - сказано в повідомленні.
Розвідники також звернули увагу на незадовільні побутові умови захисників «русского мира» на передовій і безчинства російського командування. Зокрема, за даними розвідки, після оприлюднення бойовиками так званого «11-го полку» інформації про незадовільні умови життя на передовій, нестатутні відносини і вимоги командирів, в «полку» почалися репресії.
Командування російсько-окупаційних військ почало вилучати у військовослужбовців всі електронні носії інформації, щоб виявити незадоволених. Тим часом, в так званому «9-му полку» головною проблемою залишається алкоголізм і наркоманія. Так, 10 грудня четверо п'яних окупантів намагалися викрасти автомобіль і влаштували стрілянину в житловому кварталі.
В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...
Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...