Окупанти продовжують будувати залізничну частину Кримського моста, який з'єднав анексований півострів з Краснодарським краєм. Залізна дорога буде безстиковою і зможе витримати дев'ятибальний землетрус. Про це в коментарі RT заявив представник компанії-генпідрядника будівництва Кримського моста Леонід Риженькін, передають Патріоти України.
Роботи над залізницею завершаться в 2019 році, але через кілька місяців будівельники з'єднають нитки прольотів з боку Тузли і Керчі. "Над Керченською протокою будується безстиковий, або, як кажуть залізничники,"оксамитовий шлях". Він складається з довгих рейкових плітей. Кожна пліть - це довга рейка, зварена з декількох стандартних рейок. Чим довші рейки, тим менше стиків, проходячи через які колеса характерно стукають", - заявив Риженькін.
Він також похвалився тим, як транспортувалася та встановлювалася на опори судноплавна арка. Представник російської компанії назвав її найскладнішим елементом Кримського моста.
"Була реалізована складна морська операція - перша такого роду в історії вітчизняного мостобудування. Спеціально для її проведення розроблялася і створювалася плавсистема, а також система моніторингу з комбінацією сотень датчиків", - розповів Риженькін.
В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...
Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...