Перешкоджання реформам: Старі кадри на залізниці заблокували вантажні перевезення на користь росіян

"Все, чого хочуть старі кадри, це втриматися в кріслах. І зберегти старі схеми, контролювати закупівлі, розподіл рухомого складу і надання знижок і пільг щодо відстрочення тарифних оплат для кишенькових фірм."

Ілюстрація:www.5.uaПонад 1100 порожніх і навантажених вагонів із транзитними вугіллям і ЗРК, цистерни з транзитними наливними вантажами простоюють на прикордонних станціях. Про це повідомляє журналіст Кирило Сазонов на своїй сторінці в Facebook, передають Патріоти України.

За його словами, вагони стоять в очікуванні початку руху кілька тижнів через конфлікт із новими іноземними менеджерами ПАТ "Укрзалізниця" старих співробітників, які перешкоджають транзиту.

"Все, чого хочуть старі кадри, це втриматися в кріслах. І зберегти старі схеми, контролювати закупівлі, розподіл рухомого складу і надання знижок і пільг щодо відстрочення тарифних оплат для кишенькових фірм. Про це, до речі, вже не раз говорив депутат ВР Руслан Сольвар. Він попереджає нових членів правління УЗ про можливість штучно організованого паралічу перевезе

нь транзитних вантажів через саботаж Івана Федорка, який вступив в конфлікт із іноземцями за контроль над УЗ", - пише Кирило Сазонов.

Зокрема, директор із вантажних перевезень і логістики ПАТ "Укрзалізниця" Іван Федорко разом зі своїми російськими партнерами Владиславом Лебедем і Станіславом Лєсніковим лобіюють інтереси російських транспортних компаній.

"Лебідь і Лєсніков, будучи громадянами Російської Федерації, тривалий час перебувають на території сусідньої держави і отримують звідти прямі вказівки щодо дій на УЗ. Обидва мають електронні ключі (пропуски) на підприємство, які передбачено лише для штатних співробітників, і негласно приймають ключові кадрові рішення...

Ставленик Лебедя Іван Федорко, використовуючи повноваження директора з вантажних перевезень і логістики УЗ, активно лобіює інтереси великих російських залізничних перевізників - "Першої логістичної компанії" і "Другої вантажної компанії в Україні", - зазначає блогер.

Він уточнює, що Федорко також змушує начальників доріг і станцій провозити вантажі його компаній в борг, а вантажовідправників "заганяє працювати саме з цими компаніями - там робота з відстрочкою платежу, знижки".

Як повідомлялося, до правління ПАТ "Укрзалізниця" крім керівника компанії, поляка Войцеха Балчуна, який здобув перемогу на відкритому кадровому конкурсі, увійшли два поляки Марек Залєсни та Ремігіуш Пашкевич, серб Марчек Желько і українець Олександр Бужор.

Як вибрати пароочисник для дому

вівторок, 24 вересень 2024, 17:19

В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...

ТОП-3 поради по вибору ременя до авто з дизельним двигуном

п’ятниця, 23 серпень 2024, 8:50

Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...