"Тільки на транзиті товарів між Росією і Європою ми могли б закінчити конфлікт за лічені місяці. Білорусь на сьогодні не в змозі взяти на себе той обсяг перевезень, який йде через Україну", - переконаний він. Експерт запевнив: "Ми говоримо - "Росія - агресор", але вагони йдуть".
"Вийдіть на залізничне полотно і подивіться на кількість російських вагонів - вагонів РЖД, - які рухаються зі сходу на захід і з заходу на схід". За словами Жданова, їх чимало.
"До речі, вони вже почали маскуватися. Вони стирають написи "РЖД", залишають тільки код 21 - код РЖД. Код української залізниці - 22. Зі старими розмальовками і логотипами сьогодні йдуть тільки фірмові вагони - вагони, що належать приватним компаніям".
Експерт переконаний: припинення залізничного транзиту буде вкрай ефективним і сьогодні, через 3,5 року війни. "Але я не думаю, що ці заходи будуть вжиті", - зауважив він.
В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...
Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...