Морські порти України - це осередки старої корупції часів Януковича, які утворили ефективні схеми з відмивання державних коштів. Тому процес заміни керівників портів проходить скандально і при великому опорі на місцях, - вважають експерти. Про це пише Укррудпром, зазначають Патріоти України.
На думку економіста Бориса Кушнірука, старе керівництво робитиме все можливе, щоб зберегти схеми. "Порти перебувають у державній власності, а це джерело для корупції. Старе керівництво, яке займалося корупцією, воно може почати піар-атаку проти керівництва, наприклад, міністерства або нових керівників для того, щоб зберегти себе при владі. Причому, коштує така атака не так багато. 10-15 тисяч доларів і обіллють брудом з ніг до голови", - сказав він.
Експерт транспортної галузі Олександр Кава переконаний, що нове керівництво руйнує відпрацьовані схеми в портах, що і викликає шквальний опір. "Порти - це дуже привабливий актив. У кожному порту вже є свої сформовані схеми роботи. Тому будь-який новий керівник, який приходить в порт, проти нього починається така інформаційна атака", - зазначив Кава.
Така ситуація сьогодні склалася в Херсонському порту. Мінінфраструктури, незважаючи на опір на місцях, вдалося змістити старе керівництво гавані і призначити Андрія Соколова в якості нового начальника.
Проте, його досі намагаються дискредитувати. Активну позицію в тиску на нове керівництво в ЗМІ, в соціальних мережах і в судах - проявив один з претендентів на посаду начальника ХМТП - Олександр Сухін, якого пов'язують з колишнім керівництвом держпідприємства.
В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...
Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...