Класичні способи боротьби з льодом на дорогах за допомогою солі та піску малоефективні: сіль і пісок швидко змітаються з поверхні проїжджаючими машинами. Не допоможуть ці методи і в умовах сильних снігопадів. Команда дослідників з Туреччини запропонувала свій варіант вирішення цієї проблеми, повідомляють Патріоти України з посиланням на Новый Регион.
Турецькі вчені з Університету Коч розробили особливий багатошаровий асфальт, що містить в собі особливий компонент - сіль калію. Він виступає на поверхню дороги поступово, руйнуючи лід. Тим самим була вирішена проблема з традиційним нанесенням солі на поверхню проїжджої частини. Асфальт самостійно буде позбавляти себе від обмерзання, а коли автомобільні колеса зітруть верхній шар дороги, назовні виступить наступний шар сольового компонента. Ще один компонент, що входить до складу асфальту, це бутадієн-стірольний каучук, який також буде перешкоджати виникненню крижаної плівки на дорозі.
Єдиним недоліком захищеної від льоду дороги є її недружелюбність до автомобілів. Сіль калію, як і будь-яка інша сіль, здатна привести до корозії автомобільного кузова.
Науковці опублікували результати двомісячних тестів нового асфальту в умовах утворення крижаної кірки, а також ретельно вивчили зносостійкість нового дорожнього покриття. Тепер їм ще належить досліджувати його вплив на металеві частини автомобілів. Очікується, що такий асфальт вперше ляже на дороги Туреччини протягом кількох найближчих років.
В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...
Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...