Увага! Що потрібно знати про нові налаштування безпеки у Facebook

Facebook починає впроваджувати нові налаштування конфіденційності даних через новий закон Євросоюзу.

Ілюстрація: inforesist.org

25 травня на території Євросоюзу вступить в силу Загальний регламент про захист даних General Data Protection Regulation (GDPR), дія якого пошириться на безліч компаній, у тому числі і на соцмережу Facebook, повідомляють Патріоти України з посиланням на depo.ua.

Що таке GDPR і що він означає

Документ був схвалений Європейським парламентом у квітні 2016 року, його мета - підвищити рівень захисту персональних даних всередині країн союзу. При цьому він має екстериторіальний характер, тобто поширюється і на компанії з країн, що не входять до Євросоюзу.

Згідно GDPR, інформація про правила обробки даних повинна бути надана суб'єкту даних у зрозумілому та доступному вигляді. Згода на обробку особистої інформації не повинна бути секундної процедурою натискання кнопки "Згоден" (як це було раніше, - ред.): підтвердження повинно бути "чітким ствердним актом в письмовій або усній формі". Крім того, бездіяльність користувача, наприклад, при здійсненні якихось дій на сайті, не може вважатися згодою. У користувача повинна бути можливість відмовитися від передачі даних без шкоди для вчинення дії. Сам процес обробки повинен стати прозорим: користувач повинен мати можливість відстежити, що відбувається з його особистою інформацією, мати можливість видалити її.

Компанія, яка зберігає персональні дані, повинна забезпечити належний рівень їхнього захисту від витоку. Процедура збору повинна включати в себе знеособлення інформації: дані повинні бути пов'язані не з їхнім власником, а з псевдонімом. Крім того, дані повинні зашифровувати, а ключем до коду повинні володіти тільки уповноважені сторони. Передача даних третім особам заборонена, компанії зобов'язані інформувати громадян про будь-який виток інформації, в тому числі, в разі хакерських атак. Компанії, які обробляють персональні дані систематично і у великих масштабах, повинні мати співробітника, відповідального за безпеку даних (data protection officer).

Недотримання GDPR веде до адміністративних штрафів в розмірі до €20 млн, або 4% річного обороту. Причому відсоток може бути пораховано від обороту міжнародної групи компаній, а не окремої юрособи. Розмір штрафу буде визначатися індивідуально (справи розглядатимуть Європейський суд і Європейський суд з прав людини).

Як GDPR позначиться на роботі Facebook

Багатьом користувачам Facebook вже запропонували захистити свої дані, наприклад, завдяки контролю входу у додаток. Зазначимо, що для компанії новий закон ЄС - це порятунок. Адже засновник мережі Марк Цукерберг потрапив у скандал через виток особистих даних користувачів Facebook. Тоды американські сенатори викликали засновника компанії на допит по справі привласнення особистих даних мільйонів користувачів соцмережі.

Проте це не усі зміни, які вже незабаром запропонує мережа користувачам. Компанія обіцяє, що мешканцям ЄС повідомлення про перевірку налаштування безпеки сторінки надійде вже цього тижня, а іншим - пізніше.

Налаштування безпеки та реклами

Найближчим часом усім користувачам буде запропоновано перевірити свої настройки безпеки, починаючи від інформації, зазначеної в профілі, і закінчуючи параметрами використання їхніх даних для показу рекламних оголошень.

Facebook запропонує користувачам сказати, чи хочуть вони бачити націлену рекламу на основі інформації про політичну та релігійну приналежність, якою вони поділили в своїх профілях чи залишили дані про це партнерами Facebook. Вони також полегшать людям видалення інформації, яку вони не хочуть бачити на своїй сторінці.

Розпізнавання обличчя

Facebook оголосила про повернення технології розпізнавання обличчя користувачів, попри те, що в Європі і Канаді суди заборонили соцмережі використовувати функцію, яка пропонувала автоматично відзначати людей на фотографіях, оскільки компанія без дозволу збирала біометричні дані людей. Тепер європейські та канадські користувачі зможуть при бажанні активувати у себе в налаштуваннях сервіси, пов'язані з розпізнаванням облич.

Користування FB підлітками

Відповідно до GDPR, в деяких європейських країнах користувачам у віці від 13 до 15 років буде потрібен дозвіл когось із батьків або опікуна, щоб отримати можливість переглядати таргетовану рекламу або знадобиться вказати в профілі певні відомості про себе. Як відзначають в компанії, юні користувачі Facebook матимуть "менш персоналізовану" версію соцмережі для отримання дозволу від старших.

Як вибрати пароочисник для дому

вівторок, 24 вересень 2024, 17:19

В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...

ТОП-3 поради по вибору ременя до авто з дизельним двигуном

п’ятниця, 23 серпень 2024, 8:50

Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...