Молоді росіяни на кшталт Віктора Агєєва – благодатний матеріал для вербування й відправлення на схід України. Про це в інтерв'ю "Радио Свобода" сказав український журналіст Андрій Цаплієнко, який першим із представників ЗМІ поспілкувався з військовослужбовцем РФ, який потрапив у полон у Луганській області. Патріоти України пропонують вам ознайомитися із його міркуваннями.
"Досить простий хлопець, із дуже небагатої сім'ї, із російської провінції. Незважаючи на те, що в нього мама – вчителька, у нього є серйозні прогалини в освіті. Наприклад, він переконаний, що Алтай – це найбільший суб'єкт Російської Федерації (найбільшим регіоном Росії є Республіка Саха (Якутія). – Ред.)", – поділився враженнями Цаплієнко.
Він сказав, що до початку запису понад годину говорив з Агєєвим на загальні теми, просив його розповісти про себе. "Він каже, що роботу знайти було майже неможливо ні на Алтаї, ні в Москві, ні в Хабаровську. Він поїздив, помикався, каже: "Начебто я зварювальник, у мене є диплом зварювальника, але водночас скрізь потрібен досвід роботи, а в мене досвіду немає. І я завербувався їхати на будівництво в Сеул, Південну Корею, обіцяли велику зарплату й місяць працювати. Через два тижні мене звідти, м'яко кажучи, попросили, не заплативши всю зарплату". Ось такий типовий хлопець із російської глибинки, невлаштований, який не зовсім розуміє, чого хоче від життя", – зазначив Цаплієнко.
"Оскільки таких людей, як він, досить багато, це таке сприятливе, благодатне середовище для вербування, скажімо так, гарматного м'яса на схід України", – додав журналіст.
В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...
Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...