В Україні створили новий міський автобус, що відповідає нормам Євро-5

Стати новатором заводу "Черкаський автобус" допомогло стратегічне співробітництво з японською корпорацією Isuzu.

На заводі "Черкаський автобус". Фото: autoconsulting.com.ua.

"Черкаський автобус" першим в Україні представив власну нову модель, що відповідає новітнім екологічним вимогам Євро-5. Але крім екологів, новий автобус Ataman A092H6 оцінять і всі пасажири, адже настільки зручного міського автобуса малого класу в Україні ще не випускали. Новину передають Патріоти України з посиланням на news.abomus.com.

Завод «Черкаський Автобус» знає кожен пасажир громадського транспорту в Україні. Саме тут в 1999 році почалося виробництво автобусів малого класу Богдан А091, які і сьогодні здійснюють левову частку пасажирських перевезень в містах. У кращі часи в Черкасах випускали по 2500 «Богданів». Але в 2008 році на підприємстві змінився власник, і завод змушений був самостійно пробивати собі дорогу на автомобільному ринку. Тільки менеджмент «Черкаського Автобуса» знає, як непросто було заново відбудувати всі зв'язки, побудувати дилерську мережу і переконати перевізників, що автобуси під ім'ям Ataman (нова торгова марка черкаських автобусів) - це краще, ніж «Богдан». Переконувати допомагало стратегічне співробітництво з японською корпорацією Isuzu.

Японський двигун і шасі продовжили встановлювати на черкаські автобуси. 2016 рік для всіх виробників автобусів в Україні став шоковим. Адже з 1 січня Україна перейшла на екологічні стандарти Євро-5, а ніхто із заводів не мав такої моделі. Але в Черкасах заздалегідь почали розробку нової «лінійки», і вирішили не просто оснастити автобус двигуном Євро-5, а виконати всі існуючі європейські вимоги до громадського транспорту.

Створював новий автобус молодий колектив власних конструкторів, який на той час вдалося сформувати на підприємстві. І ось 26 лютого в Черкасах представили новий міський автобус Ataman А092Н6. Тут все по-новому: новий кузов, новий дизайн, новий двигун, новий салон, новий рівень зручності для пасажирів - абсолютно все. Ataman А092Н6 став першим українським автобусом, відповідним еконормам Євро-5 і 107-м правилом ЄС.

У такому автобусі зможуть легко їздити інваліди на колясках, пасажири пріоритетних категорій і т.ін. Притому, в Черкасах не формально виконали вимоги законодавства, а дійсно зробили автобус зручним. Як зазначає AUTO-Consulting, Ataman А092Н6, як і колишні моделі, залишається міським 8-метровим і орієнтованим на комерційне використання перевізниками на маршрутах.

Але яка разюча різниця сталася в компонуванні! Ataman А092Н6 тепер має дві двостулкові автоматичні двері шириною по 1225 мм. Ззаду - абсолютно низький рівень підлоги і рівний накопичувальний майданчик, який додатково оснащений ще і аппарелью для інвалідних колясок. І для пасажирів на зупинках тепер новенький Ataman А092Н6 буде зручніше - він оснащений великими світлодіодними табло спереду і збоку. Попереду рівень підлоги також знижений і в залежності від виконання, тут також може бути накопичувальний майданчик.

Тепер салон Ataman А092Н6 більше нагадує великі міські автобуси, але при цьому загальна пасажиромісткість збереглася (52 або 49 в залежності від виконання). Для освітлення пасажирського салону застосовані світлодіоди, але пасажирам сподобається ще одне нововведення - автономний кондиціонер салону, яким тепер можна комплектувати Ataman А092Н6. До речі, у водія також буде свій окремий кондиціонер, тому система мікроклімату салону автобуса не буде залежати від його переваг.

Новий Ataman А092Н6 став не тільки зручнішим, а й безпечніше. Він тепер в обов'язковому порядку оснащений системою курсової стійкості EVSC, системою бортової діагностики OBD, антипробуксовочною системою ASR. Максимальна швидкість Ataman А092Н6 обмежена електронікою на максимальній позначці 90 км \ год. Новий автобус оснащений дизельним двигуном Isuzu 4HK1-E5NC робочим об'ємом 5,2 л і потужністю 154 к.с. (Відповідає нормам Євро-5). У парі з ним встановлюється механічна 6-ступінчаста КПП Isuzu. Штатна гальмівна система з ABS тепер оснащена більш ефективними дисковими гальмівними механізмами спереду і ззаду, крім того автобус оснастили ще й допоміжним газодинамічних гальмом на випускному тракті.

Автобус Ataman А092Н6 отримав і новий дизайн в стилістиці міжміської моделі Ataman A096. У Черкасах врахували всі зауваження перевізників і проаналізували всі слабкі місця попередніх моделей. Так, на правому бічному склі тепер нанесені нитки електрообігріву, щоб виключити запотівання скла і погіршення видимості для водія. Посилено і силовий каркас кузова, щоб виключити деформацію рами при значних навантаженнях. Також було впроваджено безліч пропозицій від перевізників щодо організації робочого місця водія.

Як вибрати пароочисник для дому

вівторок, 24 вересень 2024, 17:19

В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...

ТОП-3 поради по вибору ременя до авто з дизельним двигуном

п’ятниця, 23 серпень 2024, 8:50

Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...