У технічній доповіді Нідерландів про причини катастрофи збитого на Донбасі в 2014 році малайзійського Boeing-777 немає даних про присутність на сході України російських військ. Про це написав журналіст Антон Павлушко у своїй статті для InformNapalm, інформують Патріоти України.
За його словами, голландські експерти утрималися робити будь-які висновки про активні бойові дії, які вели на Донбасі російські війська в той період. Також Павлушко нагадав про загибель українського Ан-26, який був збитий окупантами незадовго до знищення авіарейсу MH17.
Як підтвердження автор навів дані, зібрані в ході копіткого розслідування найгучнішої авіакатастрофи в 21 сторіччі.
"За кілька днів до падіння MH17 російський "БУК" зайшов на територію України з боку російського військового аеропорту Міллерово. Після цього БУК попрямував на Західну околицю Донецька.
Звідти він був перекинутий під Торез, в район селища Первомайське. При цьому екіпаж переплутав два поруч розташованих населених пункти з майже ідентичною назвою - у підсумку при ухваленні рішення на стрілянину це коштувало екіпажу кілька дорогоцінних секунд", - йдеться в тексті.
Павлушко зазначив, що ділянка під Торезом в районі Первомайського була обрана росіянами не випадково - звідси можна було контролювати небо над притиснутим до кордону угрупованням українських військ. Також ця ділянка перебувала на можливому маршруті для української військово-транспортної авіації Мелітополь - Луганськ.
"Тут росіяни чекали якийсь український транспортник. Вони знали, коли він буде летіти і що це буде за літак. Не дарма відразу після пуску від сепаратистів пішла інформація про збитий український Ан-26.
Для того, щоб "розчистити" небо для своєї ППО і не сплутати український військовий Ан-26 / Іл-76 з цивільним літаком, був скасований як мінімум один рейс Баку-Київ (і автоматично Київ-Баку). У росіян був точний час прольоту українського літака і маршрут", - написав Павлушко.
"Можливо, у вирішальний момент український літак так і не з'явився. Підсвічування та інформаційний супровід забезпечував військовий аеродром Міллерово або російські частини ППО на українсько-російському кордоні. І тут в квадраті з'являється малайзійський Boeing-777 - мало не звідти, звідки чекали, плюс екіпаж став трохи не там, де планувалося. Але було завдання збивати, і літак збили", - описав хід подій в той фатальний день журналіст.
"Проаналізували вихідні дані радарів і про всяк випадок вирішили нічого не передавати в голландську прокуратуру. Дані російських систем ППО показали повну картину участі Росії в цьому вбивстві. Але ні про аеродром у Міллерово, ні про російські частини ППО або Ан-26 в голландському (звіті - ред.) так і не згадали ...", - написав автор.
"Найжахливіше в цій версії, що вона дуже схожа на правду", - додав Павлушко.
Нагадаємо, родичі жертв авіакатастрофи на Донбасі вимагають оприлюднити знімки з радарів в день загибелі літака.
В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...
Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...