Експериментальний автомобіль, створений ще в 2010 році, був показаний на Столичному автошоу. Він оснащений 8 акумуляторними батареями і 15-кіловатним електродвигуном. Завдяки цьому автомобіль може проїхати на одному заряді до 120 км.
Втім, за словами Олега Папашева, серійний випуск даного електрокара поки недоцільний з економічних причин. Адже його вартість приблизно на 60% вище, ніж бензинової версії. А український споживач поки не готовий переплачувати за електромобілі такі гроші. До речі, ЗАЗ є одним з піонерів електромобілебудування. За словами Олега Папашева, на початку 90-х років минулого століття завод випускав електричні "Таврії", які поставлялися на експорт - до Швейцарії і Німеччини.
В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...
Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...