Виконавця убивства журналіста Павла Шеремета знайдуть дуже швидко. Правоохоронці докладають зусиль. Таку думку в ефірі "5 каналу" висловив народний депутат від фракції "Блок Петра Порошенка" Мустафа Найєм, передають Патріоти України.
"Щодо слідства, то зараз робиться дуже багато, і з боку Нацполіції, і з боку Генпрокуратури, і з боку Служби безпеки. З мого журналістського досвіду, думаю, що виконавця знайдуть дуже швидко. Адже, щоб спланувати такий злочин, потрібно дуже багато чого робити і я не вірю в те, що немає слідів", - наголосив Найєм.
Він припустив, що вибуховий пристрій встановлювали вночі і висловив сподівання, що збереглось відео із відеокамер, що встановлені у кварталі, де стояла автівка. "...камери там є, тобто це невеликий проміжок часу. Тим більше, якщо це технічний пристрій, то він точно має сліди, як він виконувався, яка була вибухівка, її походження, механізм. Якщо це радіопристрій, то це означає, що ще легше буде знайти сліди", - наголосив нардеп.
Крім того, нардеп додав, що "хто б не спланував і не керував цим вбивством – це атака на країну". Нагадаємо, 20 липня близько 7:45 ранку стався вибух у автомобілі на перехресті вулиць Богдана Хмельницького та Івана Франка, напроти ресторану “МакДональдз”. Внаслідок вибуху загинув відомий журналіст Павло Шеремет.
За словами радника міністра внутрішніх справ Зоряна Шкіряка, потужність саморобного вибухового пристрою, який спрацював в автомобілі журналіста Павла Шеремета, склала від 400 до 600 грам в тротиловому еквіваленті. Попередньо слідчі кваліфікують цю подію, як умисне вбивство.
В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...
Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...