Трьом братам з австрійського міста Фрайштадт вдалося зробити революцію в світі акумуляторів. Їх винахід має вдвічі меншу вагу за всі зразки, які представлені на ринку. Нова конструкція дозволяє йому не перегріватися й довше працювати. Про це повідомляють Патріоти України з посиланням на Нескучные новости.
Акумулятор Tesla Model S, наприклад, важить 7,3 кг, а розробка братів Крайзель – всього чотири. Вони протестували свій винахід, перетворивши Porsche 911 в електромобіль. Автомобіль став важчим лише на 54 кг, ніж модель з двигуном внутрішнього згоряння.
"Акумулятори Kreisel Electric укладені в запатентовану оболонку, яка постійно омивається рідиною. Це означає, що, в поєднанні з тепловим насосом, батарея може дуже ефективно нагріватися або охолоджуватися. В результаті, це значно підвищує пробіг і термін життя", - розповіли в компанії.
У літій-іонних батареях окремі елементи зварюються воєдино, а австрійські інженери запатентували процес, який використовує лазери для з'єднання елементів. Це зменшило їх температуру нагрівання й продовжило тривалість їх роботи.
У Фрайштадті вже почалося будівництво нового заводу з виробництва акумуляторів. Обсяги її складуть майже вісім тисяч батарей у рік. Крім того, з'явиться нова система нагрівання та охолодження, щоб підтримувати необхідний температурний режим батареї.
В рамках зниження спроможності противника з виготовлення засобів повітряного нападу, у ніч на 9 червня, підрозділи Сил безпілотних систем Збройних Сил України, у взаємодії з іншими складовими Сил оборони України, уразили потужності АТ "ВНИИР-Прогресс" ...
За даними авіаційних експертів, російські «Шахеди» зазвичай летять на наднизькій висоті — приблизно 40–60 метрів від землі (плюс-мінус 10 м). У багатоповерхівках це відповідає, передають Патріоти України. Чому саме ці поверхи? Що радять експерти й ДСНС...