Патріоти України напередодні повідомляли, що два судна під «зручними прапорами» увійшли в порт окупованої Керчі, чим брутально порушили міжнародні морські закони.
В коментарі до зазначеної статті наш дописувач Antonio Fitterito виклав наступну інформацію. До заходу у Керч контрабандист змінив назву судна з MARIANA на «ліве» - Маria !!! «Вийдуть з порту знову повернуть MARIANA. Компанія турецька, відразу скажу «мутняча». Якщо хто знає кому і куди повідомити інформацію про судновласника, то передайте. Судновласник DABAK GAS & PETROLEUM MARITIME», - написав активіст.
Порушник намагався перестрахуватися. Справа в тому, що у випадку ідентифікації контрабандиста, судновласнику буває вигідніше кинути корабель, ніж оплачувати штрафи.
«Такі судна вносяться до міжнародної бази даних і в будь-якому порту світу його очікує відразу арешт. Його можна і в Україну виманити, через якусь компанію під виглядом завантаження і як тільки увійде, арештувати. Україна навіть собі його забрати може. Тут вже мусить працювати контррозвідка СБУ, це 100% контрабандисти. Прапор взагалі недавно на монгольський змінили 01.11.2015 року. До цього був прапор Sierra leone», - додає Antonio Fitterito
«Зазвичай з таким прапором розплата судном, багато рідше грошима, ніколи санкціями (до країни прапора.-ПУ», - додає в своєму інший коментатор - Dennis Japanese.
Цим могло б все і обмежитися, коли б компанія-порушник мала російську, білоруську, казахстанську, чи власне монгольську реєстрацію. Та і з Туреччиною певно не було б проблем, станься це кількома місяцями раніше. Адже саме турецькі власники найчастіше порушували міжнародне морське право, щодо окупованого Криму, до інциденту з російським СУ-24. Наразі Анкара у пику Москві може влаштувати «показову розправу» з контрабандистом, давши законний хід кримінальній справі.
«Близько 300 суден плавають під прапором Монголії і займаються перевезенням вантажів. Нельсонівський інститут міжнародних відносин звинуватив Монголію, другу за величиною території країну, яка не має виходу до моря, в нарощуванні своєї морської присутності в Сінгапурі, де базується значна частина суден, що використовують монгольський прапор», - зазначає наш дописувач Offsider.
«Ось китайські тріади і використовують цей прапор, а Сінгапур ще той кландайк злочинності, піратства і тероризму. Серйозний судновласник, ніколи не поставить судно під монгольський прапор. дуже вже він «дешевий» і не респектабельний. Такими прапорами в основному користується російська і українська мафія. Люблять вони ще й камбоджійський прапор дуже. Так що 100% судновласник мутний», - ще додає Antonio Fitterito.
Кремль побоюється, що повернення з фронту десятків тисяч військових і колишніх в'язнів може нести пряму загрозу режиму російського диктатора Володимира Путіна, передають Патріоти України з посиланням на пресслужбу Служби зовнішньої розвідки України. З...
Абсолютно незрозуміла риторика щодо передачі Україні американських ракет Tomahawk, адже ракети українського виробництва "Фламінго" мають дальність ураження - 3000 км і бойову частину - 1150 кг, а Tomahawk - 1500 км і бойова частина - 500 кг. Таку думку...