
Патріоти України напередодні повідомляли, що два судна під «зручними прапорами» увійшли в порт окупованої Керчі, чим брутально порушили міжнародні морські закони.
В коментарі до зазначеної статті наш дописувач Antonio Fitterito виклав наступну інформацію. До заходу у Керч контрабандист змінив назву судна з MARIANA на «ліве» - Маria !!! «Вийдуть з порту знову повернуть MARIANA. Компанія турецька, відразу скажу «мутняча». Якщо хто знає кому і куди повідомити інформацію про судновласника, то передайте. Судновласник DABAK GAS & PETROLEUM MARITIME», - написав активіст.
Порушник намагався перестрахуватися. Справа в тому, що у випадку ідентифікації контрабандиста, судновласнику буває вигідніше кинути корабель, ніж оплачувати штрафи.
«Такі судна вносяться до міжнародної бази даних і в будь-якому порту світу його очікує відразу арешт. Його можна і в Україну виманити, через якусь компанію під виглядом завантаження і як тільки увійде, арештувати. Україна навіть собі його забрати може. Тут вже мусить працювати контррозвідка СБУ, це 100% контрабандисти. Прапор взагалі недавно на монгольський змінили 01.11.2015 року. До цього був прапор Sierra leone», - додає Antonio Fitterito
«Зазвичай з таким прапором розплата судном, багато рідше грошима, ніколи санкціями (до країни прапора.-ПУ», - додає в своєму інший коментатор - Dennis Japanese.
Цим могло б все і обмежитися, коли б компанія-порушник мала російську, білоруську, казахстанську, чи власне монгольську реєстрацію. Та і з Туреччиною певно не було б проблем, станься це кількома місяцями раніше. Адже саме турецькі власники найчастіше порушували міжнародне морське право, щодо окупованого Криму, до інциденту з російським СУ-24. Наразі Анкара у пику Москві може влаштувати «показову розправу» з контрабандистом, давши законний хід кримінальній справі.
«Близько 300 суден плавають під прапором Монголії і займаються перевезенням вантажів. Нельсонівський інститут міжнародних відносин звинуватив Монголію, другу за величиною території країну, яка не має виходу до моря, в нарощуванні своєї морської присутності в Сінгапурі, де базується значна частина суден, що використовують монгольський прапор», - зазначає наш дописувач Offsider.
«Ось китайські тріади і використовують цей прапор, а Сінгапур ще той кландайк злочинності, піратства і тероризму. Серйозний судновласник, ніколи не поставить судно під монгольський прапор. дуже вже він «дешевий» і не респектабельний. Такими прапорами в основному користується російська і українська мафія. Люблять вони ще й камбоджійський прапор дуже. Так що 100% судновласник мутний», - ще додає Antonio Fitterito.
На думку колумніста Марка Чемпіона, стратегія закликає до розриву трансатлантичного альянсу, до якого Кремль прагнув з 1945 року, передають Патріоти України. Головна причина - інтереси США тепер збігаються з інтересами Москви щодо Європейського Союзу. ...
На Покровському напрямку російське командування систематично приховує реальні втрати, оформляючи загиблих військових як СЗЧ (самовільно залишили частину). Про це свідчать дані агентів руху опору "Атеш", які працюють усередині 30-ї окремої мотострілецьк...