Переможниця конкурсу на главу Департаменту люстрації Мін'юсту Анастасія Задорожна розповіла, як бачить свою роботи на новій посаді. Про це стало відомо на її брифінгу у вівторок, передають Патріоти України з посиланням на "Інтерфакс-Україна".
"В даний час робота по реалізації закону про очищення влади вже показала результати. Більша частина перевірки чиновників вже завершена, закон України працює як фільтр щодо претендентів на посади в держслужбі, в органах державної влади", - повідомила Задорожна.
За її словами, до реєстру вже внесено відомості щодо 935 осіб.
"Актуальними залишаються такі напрями роботи департаменту, як ведення судових справ... Ведеться моніторинг нормативно-правових актів з метою виявлення та усунення можливих колізій", - сказала переможниця конкурсу.
Також вона повідомила, що Мін'юст та департамент з питань люстрації подали близько 70 подань на звільнення суддів.
"У своїй подальшій діяльності докладу максимум зусиль для подальшої реалізації норм закону про очищення влади, разом з командою департаменту з питань люстрації та членами новоствореної громадської ради", - запевнила Задорожна.
Говорячи про саму перемогу на конкурсі, вона зазначила, що ще є 10 днів для оскарження результатів конкурсу іншими кандидатами. Якщо оскарження не буде, підпишуть наказ про її призначення на посаду.
Як відомо, 21 квітня завершився конкурс на посаду директора Департаменту з питань люстрації Міністерства юстиції.Його виграла 28-річна Анастасія Задорожна, працівниця відділу правового забезпечення та науково-аналітичної роботи даного департаменту.
Заступник глави Радбезу РФ Дмитро Медведєв вибухнув черговими погрозами Україні та Заходу через затвердження Європейським Союзом 18-го пакета санкцій проти країни-агресора. Він закликав росіян ненавидіти європейців, пообіцявши, що економіка РФ нібито "...
Мер Києва Віталій Кличко 16 липня отримав 7,47 млн грн роялті за участь у створенні документального фільму про історію братів Кличків під час війни в Україні. Про це повідомляють Патріоти України із посиланням на декларацію міського голови. У документі...