За думкою Еки, про новий імідж країни мають дізнатись всі. "Той імідж України, який пов'язаний що з війною, що з Росією, що з позитивними змінами у країні – треба добре доводити цю інформацію. На мій погляд, це і є те, що буде пов'язано з просуванням іміджу країни за кордоном", - підкреслила грузинський політик.
Якщо це добре і продумано зробити, зазначає вона, це реально добре діє на інвестиційний клімат країни, який важливий для розвитку економіки. "Ці гроші можуть більше грошей привести, якщо їх розумно витрачати", - зауважила Ека.
Балістична ракета середньої дальності "Орешник", якою РФ 21 листопада атакувала Дніпро, була створена "підступними" порушниками Договору про ліквідацію ракет середньої і малої дальності від 1987 року. Про це пише Forbes, передають Патріоти України. Жур...
За 1000 днів конфлікту Повітряно-космічні сили Росії, незважаючи на технологічну та чисельну перевагу, не змогли домогтися переваги в повітрі над Україною, передають Патріоти України з посиланням на Міністерство оборони Великобританії у X (Twitter). "О...