
Коли президент Росії Володимир Путін анонсував 14 березня вивід основної частини угруповання російських військ із Сирії, очікувалося, що великий морський суховантажний транспорт (БМСТ) "Яуза" - частина так званого "сирійського експресу" і одне з основних суден-постачальників російської операції в Сирії - має повернутися в свій арктичний порт. Однак через три дні після заяви Путіна "Яуза" покинула порт Новоросійська і попрямувала в сирійський Тартус. Нещодавно інформаційне агенство Reuters повідомило, що судна "сирійського експресу" йдуть до Сирії важко навантаженими, передають Патріоти України з посиланням на Нескучные новости.
"Що б не було на судні, воно було важким. Судно було настільки низько занурене у воду, що його вантажна ватерлінія була ледь помітна", - пише Reuters.
"Дії ["Яузи"] і інших суден за два тижні після оголошення Путіним про часткове виведення військ дозволяють припустити, що Москва насправді доставляє в Сирію більше обладнання, ніж було вивезено назад за той же період", - пише Reuters.
Агентство відзначає, що достеменно невідомо, які саме вантажі і в якій кількості були вивезені з Сирії вантажними бортами, які супроводжували військові літаки.
Reuters припускає, що Росія проводить "інтенсивну роботу з підтримки своєї військової інфраструктури в Сирії і постачає сирійську армію так, щоб у разі потреби знову розгорнути повномасштабну операцію".
Російське керівництво створило армію найманців і таким чином мінімізувало протест у російському суспільстві. Таку думку висловив журналіст, публіцист, ведучий Віталій Портников в етері "Еспресо", передають Патріоти України. "Я поки що не бачу у російсь...
22-річного строковика з Тамбовської області Олександра Манохіна примусово змусили підписати дворічний контракт із російською армією. Коли термін угоди сплив, офіцери зажадали, щоб він уклав новий контракт. Манохін відмовився - і за це, за словами його ...