Скрепи здохли: Проблемний російський авіаносець "Адмірал Кузнєцов" вирішили відправити на ремонт та модернізацію

Надія російського флоту, швидше за все, відправиться на металобрухт.

Крейсер "Адмірал Кузнєцов" відправлять на ремонт і модернізацію. Фото: mil.ru

Єдиний у російському ВМФ авіаносець "Адмірал Кузнєцов" пройде ремонт і модернізацію в 2018 році після повернення з бойової служби. Про це повідомив віце-президент Об'єднаної суднобудівної корпорації (ОСК) з військового кораблебудування Ігор Пономарьов.

"Ми розраховуємо, що в 2018 році після повернення корабля з бойової служби центр суднобудування "Звездочка" приступить до ремонту з модернізацією авіаносця "Адмірал Кузнєцов", - сказав він.

При цьому він наголосив, що питання подальшої експлуатації "Адмірала Кузнєцова" перебуває у компетенції Міноборони і головкомату ВМФ Росії. Як зазначають військові експерти, авіаносець "Адмірал Кузнєцов" має статус найбільш проблемного корабля флоту РФ - силова установка корабля швидко перестала відповідати вимогам.

Так, у ході першої бойової служби ще взимку 1995 - навесні 1996 року через незадовільний стан головної енергетичної установки авіаносець кілька разів втрачав хід і не міг розвивати повну швидкість.

Численні ремонти - у 1994-1995, 1996-1998, 2001-2004, 2008 роках - не могли виправити ситуацію в основному через недостатнє фінансування, якого не вистачало на проведення всіх необхідних робіт. Починаючи з 2010 року в РФ всерйоз заговорили про необхідність модернізації «Кузнєцова», яка включала б середній ремонт корабля із заміною низки систем.

Спочатку ремонт планували почати в 2012 році і завершити в 2017-му, але зробити це вчасно завадив дефіцит потужностей. Головною проблемою «Кузнєцова» залишається його енергетична установка, що в основному підтримується в робочому стані за рахунок «канібалізації».

Недооцінювати проблему неможливо - авіаносці досить вимогливі до можливостей своїх ходових систем та швидкості ходу, яка повинна полегшувати підйом літаків з повною злітною масою, забезпечуючи додаткові 50-60 кілометрів на годину до власної злітної швидкості літального апарату. Нездатність авіаносця дати повний хід призводить до того, що літаки мають серйозні обмеження щодо зльотної ваги, що не дозволяє брати повний запас палива і/або бойового навантаження.

Опубліковано: Ирина Солнцева

Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

"Багатоповерхівка просто складеться... Бойова частина "Шахедів" зросте до 90 кг: Військовий пояснив, що це означає для України

понеділок, 4 серпень 2025, 11:56

Командир підрозділу розвідки Збройних Сил України Денис Ярославський в ефірі Ранок.LIVE розповів про модернізацію ударних безпілотників "Шахед" у Росії. За його словами, наразі ці дрони оснащені бойовою частиною вагою 50-55 кг, але розвідка фіксує спро...

Пересторога від дурниць

понеділок, 4 серпень 2025, 11:37

Цікаві ідеї бродили у головах у «слуг» до того, як молодь на вулицях і партнери трохи повернули до реальності. Невігластво і відчай можуть штовхнути владу на якісь подібні екзотичні дії. Суспільству варто попередити такі ⁹дурниці одразу…. Здавалося б, ...