​Смоленська трагедія: "Перший пілот - курва мать. Вибух", - Польща оприлюднила аудіозапис останніх хвилин літака президента Леха Качинського

Є сподівання, що переговори між тими хто на борту, а також диспетчера аеропорту стануть важною ланкою розслідування загибелі політичної та культурної еліти польської держави

Залишки Ту-154 президента Польщі після катастрофи

Польський телеканал TVN24 опублікував аудіозапис і розшифровку розмов у кабіні пілотів Ту-154 в останні хвилини польоту перед катастрофою під Смоленськом у 2010 році, зазначають Патріоти України.

Відзначається, що на запису голосу пілотів і тих, хто заходив до кабіни, відокремлені один від одного. Таким чином, запис являє собою поєднання трьох звукових доріжок: записи з мікрофона пілота, другого пілота і мікрофонів, встановлених в кабіні.

Невстановлена особа, котра перебувала в кабіні пілотів- (далі позначається НО) - мені трохи шкода його.

Невстановлена особа – Ні, ну ...

НО - щільно

НО - це значить

Командир екіпажу - Паливо?

Технік - у нас зараз 12 тон

НО - ніколи ні у ...

Штурман - 200 метрів до моменту

НО - Якісь втрати?

Радіо - ПЛФ один нуль один висота п'ятсот

Радіо -зайняли висоту 500 метрів

радіо -Зрозумів

НО - тут є ...

НО - не пустиш ...

НО - почекай

Другий пілот - нехай дасть нам довгу пряму

Радіо - вісім на курсі глісаду

НО - і покажіть мені

НО - так так не випустимо

Радіо - Шасі закрилки випущені, польська сто один

Радіо - смуга вільна

Навігатор - тут у нас вже 500 метрів

Радіо - посадка додатково 123 метра

Технік - встановлюю

Радіо - точно

НО - тихо

НО - подивимося після

Радіо - підходьте до дальнього на курсі глісади шість

Командир - чотири

НО - ага, вже третій

Навігатор - 400 метрів

НО – саме так

НО - хтось тут винен (після цих слів в кабіні пілотів включається попередження про зближення із землею і вимогою підняти літак - Terrain ahead і Pull up)

НО - хто ж

Другий пілот - можеш сказати до побачення

Командир екіпажу – Ні-ііі, хтось повинен відповісти за це

Командувач ВПС - після того як ми

Радіо - чотири на курсі глісаду

НО - завбачливо

НО - ні мусять точніше

Головком ВПС - міняй це сміливо 230 метрів

Навігатор - 250

Радіо - три на курсі глиссаде

Радіо - ні

НО - до 20 підійдемо

Радіо - фари включить

Навігатор - 200

Навігатор - 150

Радіо - два на курсі глісаду

НО - це не вийде

Головком ВПС - 100 метрів

НО - наробив

Другий пілот - довід повільніше

Навігатор - 80 метрів

Другий пілот - відходимо

Радіо -горизонт сто один

Навігатор - 20

Радіо - контроль висоти горизонт

Перший пілот - курва мать. Вибух.

Телеканал вирізав із запису останні 4 секунди через їх зміст і з поваги до пам'яті жертв авіакатастрофи.

Україна може отримати від Німеччини і партнерів ще сім систем Patriot, - Шольц

четвер, 18 квітень 2024, 20:57

Україна може отримати ще шість систем протиповітряної оборони Patriot від партнерів по Північноатлантичному альянсу і ще одну - від Німеччини. Про це заявив канцлер Німеччини Олаф Шольц, повідомляють Патріоти України з посиланням на пресслужбу Європейс...

"Візуально схожа на Mbombe 6×6": На відео з Сирським і Умєровим помітили невідому раніше бронемашину українського виробництва

четвер, 18 квітень 2024, 20:17

Головнокомандувачу ЗСУ Олександру Сирському та міністру оборони України Рустему Умєрову представили нове озброєння та військову техніку вітчизняного виробництва. Про це у четвер, 18 квітня, повідомляє "Мілітарний", передають Патріоти України. . Зазнач...