Польський телеканал TVN24 опублікував аудіозапис і розшифровку розмов у кабіні пілотів Ту-154 в останні хвилини польоту перед катастрофою під Смоленськом у 2010 році, зазначають Патріоти України.
Відзначається, що на запису голосу пілотів і тих, хто заходив до кабіни, відокремлені один від одного. Таким чином, запис являє собою поєднання трьох звукових доріжок: записи з мікрофона пілота, другого пілота і мікрофонів, встановлених в кабіні.
Невстановлена особа, котра перебувала в кабіні пілотів- (далі позначається НО) - мені трохи шкода його.
Невстановлена особа – Ні, ну ...
НО - щільно
НО - це значить
Командир екіпажу - Паливо?
Технік - у нас зараз 12 тон
НО - ніколи ні у ...
Штурман - 200 метрів до моменту
НО - Якісь втрати?
Радіо - ПЛФ один нуль один висота п'ятсот
Радіо -зайняли висоту 500 метрів
радіо -Зрозумів
НО - тут є ...
НО - не пустиш ...
НО - почекай
Другий пілот - нехай дасть нам довгу пряму
Радіо - вісім на курсі глісаду
НО - і покажіть мені
НО - так так не випустимо
Радіо - Шасі закрилки випущені, польська сто один
Радіо - смуга вільна
Навігатор - тут у нас вже 500 метрів
Радіо - посадка додатково 123 метра
Технік - встановлюю
Радіо - точно
НО - тихо
НО - подивимося після
Радіо - підходьте до дальнього на курсі глісади шість
Командир - чотири
НО - ага, вже третій
Навігатор - 400 метрів
НО – саме так
НО - хтось тут винен (після цих слів в кабіні пілотів включається попередження про зближення із землею і вимогою підняти літак - Terrain ahead і Pull up)
НО - хто ж
Другий пілот - можеш сказати до побачення
Командир екіпажу – Ні-ііі, хтось повинен відповісти за це
Командувач ВПС - після того як ми
Радіо - чотири на курсі глісаду
НО - завбачливо
НО - ні мусять точніше
Головком ВПС - міняй це сміливо 230 метрів
Навігатор - 250
Радіо - три на курсі глиссаде
Радіо - ні
НО - до 20 підійдемо
Радіо - фари включить
Навігатор - 200
Навігатор - 150
Радіо - два на курсі глісаду
НО - це не вийде
Головком ВПС - 100 метрів
НО - наробив
Другий пілот - довід повільніше
Навігатор - 80 метрів
Другий пілот - відходимо
Радіо -горизонт сто один
Навігатор - 20
Радіо - контроль висоти горизонт
Перший пілот - курва мать. Вибух.
Телеканал вирізав із запису останні 4 секунди через їх зміст і з поваги до пам'яті жертв авіакатастрофи.
Відправлення солдатів з КНДР у Росію є певною навчально-тренувальною місією: війська Північної Кореї не мають досвіду ведення бойових дій, а тут Пхеньяну видалася можливість оцінити рівень своєї армії у бойових умовах та навчити їх. Натомість Росія отр...
На Донеччині окупанти змінюють тактику малих штурмових груп, і тепер атакують камікадзе. Про це в ефірі «Суспільне новини» розповів Юрій Сиротюк, головний сержант роти вогневої підтримки 5 окремої штурмової бригади, передають Патріоти України. За слова...