​Смоленська трагедія: "Перший пілот - курва мать. Вибух", - Польща оприлюднила аудіозапис останніх хвилин літака президента Леха Качинського

Є сподівання, що переговори між тими хто на борту, а також диспетчера аеропорту стануть важною ланкою розслідування загибелі політичної та культурної еліти польської держави

Залишки Ту-154 президента Польщі після катастрофи

Польський телеканал TVN24 опублікував аудіозапис і розшифровку розмов у кабіні пілотів Ту-154 в останні хвилини польоту перед катастрофою під Смоленськом у 2010 році, зазначають Патріоти України.

Відзначається, що на запису голосу пілотів і тих, хто заходив до кабіни, відокремлені один від одного. Таким чином, запис являє собою поєднання трьох звукових доріжок: записи з мікрофона пілота, другого пілота і мікрофонів, встановлених в кабіні.

Невстановлена особа, котра перебувала в кабіні пілотів- (далі позначається НО) - мені трохи шкода його.

Невстановлена особа – Ні, ну ...

НО - щільно

НО - це значить

Командир екіпажу - Паливо?

Технік - у нас зараз 12 тон

НО - ніколи ні у ...

Штурман - 200 метрів до моменту

НО - Якісь втрати?

Радіо - ПЛФ один нуль один висота п'ятсот

Радіо -зайняли висоту 500 метрів

радіо -Зрозумів

НО - тут є ...

НО - не пустиш ...

НО - почекай

Другий пілот - нехай дасть нам довгу пряму

Радіо - вісім на курсі глісаду

НО - і покажіть мені

НО - так так не випустимо

Радіо - Шасі закрилки випущені, польська сто один

Радіо - смуга вільна

Навігатор - тут у нас вже 500 метрів

Радіо - посадка додатково 123 метра

Технік - встановлюю

Радіо - точно

НО - тихо

НО - подивимося після

Радіо - підходьте до дальнього на курсі глісади шість

Командир - чотири

НО - ага, вже третій

Навігатор - 400 метрів

НО – саме так

НО - хтось тут винен (після цих слів в кабіні пілотів включається попередження про зближення із землею і вимогою підняти літак - Terrain ahead і Pull up)

НО - хто ж

Другий пілот - можеш сказати до побачення

Командир екіпажу – Ні-ііі, хтось повинен відповісти за це

Командувач ВПС - після того як ми

Радіо - чотири на курсі глісаду

НО - завбачливо

НО - ні мусять точніше

Головком ВПС - міняй це сміливо 230 метрів

Навігатор - 250

Радіо - три на курсі глиссаде

Радіо - ні

НО - до 20 підійдемо

Радіо - фари включить

Навігатор - 200

Навігатор - 150

Радіо - два на курсі глісаду

НО - це не вийде

Головком ВПС - 100 метрів

НО - наробив

Другий пілот - довід повільніше

Навігатор - 80 метрів

Другий пілот - відходимо

Радіо -горизонт сто один

Навігатор - 20

Радіо - контроль висоти горизонт

Перший пілот - курва мать. Вибух.

Телеканал вирізав із запису останні 4 секунди через їх зміст і з поваги до пам'яті жертв авіакатастрофи.

У Кім Чен Ина є великий інтерес: Крамаров пояснив, що стоїть за перекиданням солдатів із КНДР у Росію

п’ятниця, 22 листопад 2024, 16:56

Відправлення солдатів з КНДР у Росію є певною навчально-тренувальною місією: війська Північної Кореї не мають досвіду ведення бойових дій, а тут Пхеньяну видалася можливість оцінити рівень своєї армії у бойових умовах та навчити їх. Натомість Росія отр...

У бій ідуть лише камікадзе: Окупанти на одному з напрямків росіяни тестують нову людожерську тактику

п’ятниця, 22 листопад 2024, 16:25

На Донеччині окупанти змінюють тактику малих штурмових груп, і тепер атакують камікадзе. Про це в ефірі «Суспільне новини» розповів Юрій Сиротюк, головний сержант роти вогневої підтримки 5 окремої штурмової бригади, передають Патріоти України. За слова...