Американські астрономи виявили таємничу планету "з пінопласту"

Космічний об'єкт KELT-11b, що перебуває на відстані в 320 світлових років від Землі, має щільність, яку можна порівняти з пінопластом.

Планета-"пінопласт". Фото: Лента.ру.

Американські вчені з Ліхайського університету (штат Пенсільванія) виявили гігантський космічний об'єкт, що перевершує розміром Юпітер. Це газова планета, яка по щільності порівнянна з пінопластом, повідомляють Патріоти України з посиланням на Нескучные новости.

Астрономи поки не можуть дати цьому пояснення.

Космічний об'єкт, названий KELT-11b, знаходиться в 320 світлових роках від Землі. За оцінками дослідників, він на 40% більший за Юпітер і в п'ять разів легший.

Крім того, екзопланета має дуже товсту атмосферу. KELT-11b обертається навколо зірки KELT-11, яка незабаром почне збільшуватися в розмірах. Це означає, що в найближчі 100 мільйонів років планета буде поглинена зовнішніми шарами червоного гіганта, оскільки вона розташована дуже близько до свого сонця. Один оборот навколо зірки вона робить менш ніж за п'ять днів.

Відзначається, що астрономи виявили планету за допомогою транзитного методу. Він полягає в пошуку космічних об'єктів, які проходять на тлі диска батьківської зірки. Під час транзиту блиск останньої падає, що можна зареєструвати за допомогою надчутливого фотометра.

Оскільки KELT-11 є дуже яскравою зіркою і під час проходження планети її яскравість зменшується на 0,3 відсотка, вчені спочатку не могли точно ідентифікувати транзитну подію. Проте подальші спостереження змогли підтвердити наявність газового гіганта.

Астрономи планують надалі визначити склад атмосфери KELT-11b. Це допоможе зрозуміти, чому розміри екзопланети в два рази більше, ніж ті, що характерні для об'єктів її маси.

Посол розповів, як змінилося ставлення Ізраїлю до українських біженців за останні два роки