Битва за потоки: "Фронтовики" Яценюка намагаються через суд повернути контроль над "Укрзалізницею"

На даний час рішення про передачу компанії в управління Мінекономрозвитку поки не підписано прем'єр-міністром.

"Укрзалізниця". Фото: ZN.ua

Міністр інфраструктури Володимир Омелян наполягає на перегляді рішення Кабінету міністрів про виведення ПАК "Укрзалізниця" з підпорядкування міністерства та передачу в управління Міністерству економічного розвитку і торгівлі. Про це він заявив в коментарі УНІАН, повідомляють Патріоти України.

Міністр уточнив, що дане рішення було прийнято на екстреному засіданні Кабміну з порушенням всіх формальних вимог регламенту проведення таких засідань. При цьому він зазначив, що голосував за це рішення, за умови направлення відповідного документа на попереднє узгодження Мінінфраструктури.

"Коли ми отримали всі документи - до речі, в Мінекономрозвитку їх теж не було; цікаве питання: хто готував цей документ? ми опрацювали документи і надали свої заперечення в одноденний термін... Я сподіваюся, що уряд розгляне це питання додатково і прийме зважене рішення. Адже насправді ідеологи цієї передачі переслідували єдину мету – приховати від громадськості відповіді на питання про реальний стан справ на "Укрзалізниці", - сказав Омелян, додавши, що передача "УЗ" в управління Мінекономрозвитку "тільки посилить кризу в компанії і не залишить шансу на її реформу".

Він зазначив, що на даний час це рішення про передачу компанії в управління Мінекономрозвитку поки не підписано прем'єр-міністром, а в разі його підписання Мінінфраструктури має намір відстоювати свою позицію про незаконність передачі "Укрзалізниці" в судовому порядку.

"Якщо це розпорядження буде підписано, то це порушення закону, яка передбачає відповідальність. У будь-якому випадку, ми будемо публічно інформувати громадськість, що відбувається на "Укрзалізниці", будемо готуватися до судового позову і доводити в суді свою правоту", - повідомив Омелян.

Він підкреслив, що передача "Укрзалізниці" в управління Мінекономрозвитку доцільна лише після виконання низки умов, зокрема створення незалежної наглядової ради компанії, очищення від корупції та створення нової моделі вертикально-холдингового управління. "Насправді, це можна було зробити ще минулого року, якщо б у когось було бажання... І реформувати, і передати Мінекономрозвитку. Тут питання політичного бажання і волі", - додав міністр. Нагадаємо, раніше ситуацію з "Укрзалізницею" прокоментував експерт Соломон Манн, підтримавши політику Гройсмана.

Руйнують мозок, легені та підвищують ризик розвитку раку! Вчені шокували дослідженням про шкоду вейпів

п’ятниця, 27 червень 2025, 9:53

Вейпи, які багато хто вважає безпечнішою альтернативою курінню, можуть становити значно більшу загрозу для здоров'я, ніж звичайні сигарети, передають Патріоти України. За результатами нового дослідження, оприлюдненого групою міжнародних науковців, впл...

Не акула, але теж може вбити: У Чорному морі збільшилась популяція смертельно небезпечної риби - сріблястого тетраодону

п’ятниця, 27 червень 2025, 9:49

У Чорному морі помічено нову загрозу - тетраодона сріблястого (Lagocephalus sceleratus), також відомого як риба-куля. Цей екзотичний хижак не лише вражає зовнішнім виглядом, а й становить реальну небезпеку для екосистеми та людей, передають Патріоти Ук...