Мільярд гривень з державного бюджету витрачається на утримання будівлі Верховної Ради. Це зарплатня народних депутатів та працівників апарату. А ще транспортні видатки, харчування, лікування, закупівля техніки тощо. Як саме розподіляються кошти - дізнатися не можуть навіть народні депутати. "Монополія на безперевірочну діяльність завжди викликає бажання позловживати", - каже парламентар Валерій Карпунцов.
Інформацію про видатки адміністрація Верховної Ради приховує. Кажуть, реформувати апарат лише почали. Щороку депутати заявляють про наміри економити бюджетні кошти, але кошторис Верховної Ради лише зростає.
У парламенту є своя автобаза. Тут забезпечують пересування керівництва парламенту, голів фракцій, делегацій і депутатів. У диспетчерській кажуть: замовлень небагато, безкоштовним автопарком користуються менше, ніж половина нардепів, але зазвичай дзвонять не найбільш нужденні. "Замовляють. Багаті частіше", - каже диспетчер автобази Ради Ілона Борзенко.
Чорною Toyota з автопарку Ради мав би користуватися голова комітету по боротьбі з корупцією Єгор Соболєв, але він її не викликає. Каже, що принципово їздить на метро. "Зараз я готую поправку в законі про бюджет, щоб просто викреслити звідти утримання автопарку. Я думаю, цей Радянський Союз має закінчитися", - пояснив політик. ТСН склала рейтинг депутатів, які найчастіше їздять із водіями парламенту, хоча мають і свої власні авто.
Сергій Сажко використав у цьому році 887 літрів державного бензину, Оксана Корчинська -596, Богдан Матківський наїздив 887 літрів пального, Юрій Левченко та Олена Масоріна - більше ніж по 700 літрів. Чемпіоном виявився Денис Силантьєв. Він витратив майже тонну бензину. Враховуючи, що таких нардепів одиниці, у комітеті дивуються - чому автобаза не зменшує витрати.
"Де вся ця економія? Бо вона і в пальному. Ми її не побачили. Керівник автобази робить все, щоб залишилось таке саме фінансування, і при цьому не хоче нічого зменшувати", - каже депутат Дмитро Лубінець.
Утім на автобазі кажуть: немає на чому економити: всі машини задіяні, весь бензин використовують. У регламентному комітеті почали рахувати і яйця. У парламентській їдальні за минулого керівництва собівартість десятка яєць сягала 100 гривень. За кілограм м'яса правили 600.
Окрім цього в їдальні працювали так звані мертві душі. Зарплата їм нараховувалась, але фізично їх не було. Новоспечений керівник апарату Верховної Ради змінив директора їдальні. Той каже, заклад зробить прибутковим, але дотації з бюджету теж потрібні.
"Копійки виділяються, але це те, що необхідно для існування. Окупається. Але це не все. Ось посуд б'ється. Дивіться, фарфор. Все ж воно псується, приходить в непридатність", - повідомив директор їдальні Олег Гермашко. В апараті Верховної Ради питання зловживань із бюджетними коштами коментувати не хочуть. Кажуть, це може зашкодити іміджу парламенту, як інституції.
Ще одного викладача Київського національного університету театру, кіно і телебачення імені Івана Карпенка-Карого звинуватили у домаганні студентів, інформують Патріоти України. Йдеться про доцента ІІ кафедри акторського мистецтва та режисури драми КНУТ...
У Туреччині чоловіка відмовили від 232 спроби самогубства, запропонувавши йому шаурму. Про це 29 січня повідомило медіа Haber Mynet, передають Патріоти України. Уродженець Греції Хасан І, який вже 231 раз намагався покінчити життя самогубством, під різ...