Наполегливому клієнту запропонували "вирівняти спину": Начальник "Нової пошти" ні в яку не хотів розмовляти з клієнтом українською, натомість викликав охорону, - блогер

Вкладати мільйони в рекламну компанію рідної мови не варто, якщо при цьому забуваєш "почати з себе".

"Нова пошта". Фото: 112.uaДнями простояв саму тривалу за часом (15-20 хвилин) чергу у відділенні "Нової пошти" №150, ставши свідком скандалу, інциденту клієнта з начальником відділення. Не був присутній з самого початку інциденту. Але під час їх публічного розгляду мені стало ясно: клієнт вимагав, щоб співробітники відділення говорили з ним українською мовою, - цю історію, яку блогер Євген Кузьмін залишив у блогосфері, повідомляють Патріоти України. Далі мовою оригіналу:

"Стоит сразу отметить, что клиент – как бы так его описать? – не хамил в целом, вел себе вежливо, при этом игнорируя уже сильно раздраженных на него людей в скопившейся очереди из человек 10.

Позже приехала служба охраны "Венбест", вошедшая в отделение словно ковбои из вестерна. Предложение сотрудников службы охраны выйти из отделения клиент игнорировал, настаивая на своем желании отправить посылку и чтобы с ним говорили на украинском языке. В качестве аргументов, сотрудники охранной компании предлагали клиенту "выровнять спину", когда он стоял к ним спиной.

Это не жалоба, у меня нет претензий к "Новой почте". К чему все это: к тому, что не знаю, почему начальник отделения продолжал принципиально говорить с клиентом на русском языке, несмотря на явно затянувшийся, почти вышедший из под контроля инцидент. И можно миллионы гривень вкладывать в рекламную компанию, приглашать Святослава Вакарчука, быть спонсором E-Export 2016 и раздавать бесплатно книги Джима Коллинза (за книгу спасибо!), крутить рекламу в интернете. Можно долго и много расходовать рекламный бюджет, но какой будет реальный KPI, когда в точке соприкосновения компании с клиентом совсем не "15 років для тебе".

По моему мнению, начальник отделения несет ответственность:

– за инцидент с клиентом; до сих пор не понимаю, почему нельзя было перейти на язык клиента;

– за продолжительное ожидание в очереди людей, ставшими невольными свидетелями скандала;

– за напряженную обстановку в отделении и впечатлений о бренде "Новая почта";

– за впечатления от сотрудников охранной компании.

P. S. Отдельно еще стоит отметить, не работающие POS терминалы в отделениях в Киеве, уже недели три".

Допомога по безробіттю у грудні: Українцям пояснили, якими будуть виплати

середа, 10 грудень 2025, 12:41

В Україні громадянам виплачують грошову допомогу по безробіттю. У грудні 2025 року розмір виплат варіюється від 650 до 21 924 гривень на місяць - залежно від стажу, попереднього доходу та як довго триває безробіття. Про це йдеться на сайті Дія, передаю...

Вчені з’ясували, яка кава найкраще захищає серце. Ви точно п’єте не ту!

середа, 10 грудень 2025, 11:45

Норвезькі дослідники з Університету Тромсе вирішили з’ясувати, яка кава найкорисніша для серцево-судинної системи. Вони проаналізували дані понад 21 тисячі дорослих віком від 40 років (середній - 56), беручи до уваги вагу, харчові звички, рівень фізичн...