
Варто зазначити, що рішення було прийняте ще 15 листопада 2016 року. Однак лише 6 листопада муніципальна газета «Хрещатик» опублікувала повний звіт, чим поставила точку в спекуляціях та плутанині, котру розповсюджували деякі ЗМІ, зазначають Патріоти України.
Так, зокрема було багато спекуляцій стосовно того, чи збирається місто дотягнути лінію метро на Виноградар до 2020 року, чи тільки буде розроблена техдокументація, на котру вже асигновано близько 140 млн грн. Наразі стає очевидним, що будівництво північної дільниці Сирецько-Печерської лінії передбачається таки поетапно завершити за чотири роки. Як і казав директор «Київметропроекту», що виграв тендер на проектування трьох станцій «зеленої» гілки підземки на Виноградар, рити можуть розпочати вже у січні 2017-го. Адже документом передбачається протягом 2016-2018 рр. направити на продовження лінії метрополітену до станції "Виноградар" і "Вітряні гори" 8,2 млрд грн.

Крім того, виявилось, що «батьки міста» не «махнули рукою» на дорогущий проект до Вигурівщини-Троєщини, і в планах до 2025 року передбачено спорудження Подільсько-Вигурівської гілки. Загальна вартість троєщинських робіт оцінена в 31,6 млрд грн., протягом 2016-2018 р. вже заплановано витратити з бюджету та інших джерел 10,5 млрд грн.

У той час як у частини українців можуть зменшитися пенсії, іноді пенсія може тимчасово припинятися - і це не завжди знак проблем із правом на виплату. Експерт Віктор Богданов розповів, які ситуації найчастіше призводять до зупинки та як швидко повернут...
Врожай гречки в Україні в 2025 році на 15% нижчий, ніж роком раніше, що не є проблемою для внутрішнього ринку, проте призведе до росту цін через ажіотажний попит, спровокований ЗМІ, заявив директор спілки "Борошномели України" Родіон Рибчинський, перед...