Виноградар таки отримає метро: "Мабуть, ще жодну тендерну процедуру ми не чекали з таким нетерпінням", - у Кличка відреагували на успішний аукціон

Після довгої "підкилимної" боротьби між спеціалізованими будівельними компаніями та бізнесменами і чиновниками, котрі за ними стоять, визначився переможець на найбільший за вартістю інфраструктурний проект Києва на найближчі кілька років.

Проект входу до першої станції нової гілки, "Мостицька"

Сьогодні відбувся аукціон на вибір генпідрядника будівництва метро на Виноградар. Згідно інформації, що опублікована на сайті ProZorro, переможцем стала компанія ПАТ «Київметробуд», котра запропонувала найменшу ціну - 5 981 268 736,07 грн. ПрАТ Будівельна асоціація Інтербудмонтаж просив лише на сім з хвостиков мільйонів більше - 5 988 481 000,00 грн, зазначають Патріоти України.

Проект входу до другої станції нової гілки. "Проспек Правди" - перша станція безпосередньо на ж/м Виноградар

В кожному разі аукціон після довгих зволікань, кількох переносів, серпневого скасування таки відбувся. І за прогнозами КМДА навесні 2019-го нарешті почнуться будівництво гілки метрополітену на житловий масив Виноградар.

За словами депутата Київради Вадима Сторожука, на аукціоні були і учасники, і спостерігачі. Всі процедури дотримані.

- Мабуть, ще жодну тендерну процедуру ми не чекали з таким нетерпінням. Це була якась безкінечна історія. Зрозуміло, що КП «Київський метрополітен», як замовнику, потрібно було дотриматися всіх строків, вимог і гарантій. І на фоні тих 30 років, відколи масив чекає на своє метро, пара місяців здаються невеликим строком. Але для виноградарців кожна нова відстрочка – це було «всепропало», - розповідає депутат Київради Олексій Окопний.

Варто нагадати, що «Київметробуд» був незмінним підрядником «Київського метрополітену» до епохи аукціонів ProZorro, на рахунку київметробудівців – усі 52 станції столичної підземки, збудовані з 1960 року.

Хоча, згідно умов тендера, будівництво першої черги метро на Виноградар з двома станціями передбачає до 36 місяців, є надія, що при сталому фінансуванні відкриття відбудеться значно швидше. Так, згідно умов першого, скасованого конкурсу в системі ProZorro, де, на відміну від теперишніх торгів, фактор прискореного будівництва додавав бали у визначені переможця, "Київметробуд" у заявці пропонував побудувати цю ділянку метро за 26 місяців, а "Інтербудтоннель" обіцяв впоратися навіть за 18 місяців.

Нагадаємо також, що 5 листопада міський голова Києва Віталій Кличко вітаючи колектив Київського метрополітену з професійним святом заявив, що влада докладає максимум зусиль, щоб 2019 став роком розвитку столичного метрополітену. Зокрема інтенсивних робіт з прокладки лінії на Виноградар. А місяць тому, на початку жовтня, в інтерв'ю "Українській правді" мер сказав наступне: "Думаю, потрібно два роки максимум, щоб одна з двох станцій там (першої черги метро на Виноградар.-ред.) була відкрита", — запевнив Кличко

Українські хмарочоси стануть вищими: Мінрегіонрозвитку в півтора рази підняло "планку"

субота, 25 травень 2019, 12:05

Це є світовим трендом, головне було розробити нові норми несучих конструкцій. Міністерство регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ розробило та затвердило нові державні будівельні норми, якими збільшило обмеження по висоті громадських будівель зі 10...

​Більше санкцій хороших та різних: США вдарять по власникам кораблів, котрі задіяні в будівництві "Північного потоку-2

субота, 25 травень 2019, 11:47

Поточна версія законопроекту спрямована передусім проти швейцарської компанії, а також російської та італійської, котрі мають збудувати понад 90% маршруту "потоку-2". На сайті Сенату США опубліковано текст законопроекту, яким передбачає санкції відносн...