Він пояснив, що зараз столичне метро працює за рахунок накопичених ресурсів.
"В таких умовах підземка може пропрацювати не більше місяця, оскільки шостого числа кожного місяця працівникам підприємства потрібно виплачувати заробітну плату, а рухомий склад не може виїхати на лінію без планового огляду, який також вимагає витрат", - наголосив Майзель.
За його словами, наразі влада Києва та КМДА намагаються зробити все можливе, щоб не допустити реалізації песимістичних варіантів розвитку ситуації.
Майзель також додав, що наразі столичний метрополітен не планує підвищувати вартість проїзду у підземці.
Колишній футболіст Барселони та збірної Франції Жеремі Матьє після завершення кар'єри заробляє на життя, працюючи продавцем у магазині спортивних товарів, передають Патріоти України. Як пише Vibes Foot, ексзахисник влаштувався продавцем-консультантом у...
Колишнього заступника командира військової частини та його підлеглого підозрюють у зловживанні службовим становищем, написала в Telegram спецпрокуратура у сфері оборони Східного регіону, передають Патріоти України. "За даними слідства, у період із бере...