В останній день літа газопровід "Північний потік-2" став преміум-партнером гандбольної Ліги чемпіонів, повідомляють Патріоти України.
Згідно з підписаним контрактом, усі клуби-учасники турніру повинні розмістити логотип газопроводу на футболках, а також розмістити рекламу на покритті ігрового паркету. Серед інших, учасником Ліги чемпіонів ЄГФ є український "Мотор".
Публічно представники клубу не висловлювали своєї позиції щодо "Північного потоку-2". Команда одягає форму з логотипом газопроводу, а також розміщує його на паркеті палацу спорту "Юність".
Цікаво, що "Мотор" носить форму з логотипом "Північного потоку-2" не лише під час матчів Ліги чемпіонів: у аналогічній формі команда грає в матчах українського чемпіонату. По суті, клуб рекламує газопровід не тільки у зв'язку з вимогами контракту, але також в зовсім іншому турнірі, де ніяких зобов'язань не має. Проект "Північний потік-2" передбачає побудову двох гілок газопроводу від узбережжя Росії до Німеччини через Балтійське море. Газопровід повинен іти в обхід України та Польщі.
Інститут океану Шмідта, поділився результатами своєї глибоководної експедиції, що тривала поблизу Південних Сандвічевих островів, , передають Патріоти України з посиланням на видання Livescience. Серед найбільш вражаючих знахідок опинилась риба глибоко...
Український парламент не планує переглядати питання щодо зменшення мобілізаційного віку. Першочерговими завданнями залишаються перемога України та збереження її суверенітету. Про це заявив спікер Верховної Ради Руслан Стефанчук в ефірі Громадського рад...