Оце так: Чемпіон України рекламує "Північний потік-2"

Команда "Мотор" одягає форму з логотипом газопроводу та розмістила рекламу на ігровому паркеті.

Реклама "Північного потоку-2". Ілюстрація: соцмережі.

В останній день літа газопровід "Північний потік-2" став преміум-партнером гандбольної Ліги чемпіонів, повідомляють Патріоти України.

Згідно з підписаним контрактом, усі клуби-учасники турніру повинні розмістити логотип газопроводу на футболках, а також розмістити рекламу на покритті ігрового паркету. Серед інших, учасником Ліги чемпіонів ЄГФ є український "Мотор".

Публічно представники клубу не висловлювали своєї позиції щодо "Північного потоку-2". Команда одягає форму з логотипом газопроводу, а також розміщує його на паркеті палацу спорту "Юність".

Цікаво, що "Мотор" носить форму з логотипом "Північного потоку-2" не лише під час матчів Ліги чемпіонів: у аналогічній формі команда грає в матчах українського чемпіонату. По суті, клуб рекламує газопровід не тільки у зв'язку з вимогами контракту, але також в зовсім іншому турнірі, де ніяких зобов'язань не має. Проект "Північний потік-2" передбачає побудову двох гілок газопроводу від узбережжя Росії до Німеччини через Балтійське море. Газопровід повинен іти в обхід України та Польщі.

Дошкульний удар по шлунку і гаманцю українців!: Названо продукт харчування, який подорожчав найсильніше

субота, 12 липень 2025, 17:54

В Україні за підсумками червня зафіксовано найнижчу інфляцію з березня 2025 року. У річному обчисленні зростання цін сповільнилося з 15,9% до 14,3% до червня-2024. Одним із ключових драйверів загальної інфляції залишилося подорожчання продуктів харчува...

У Харкові поблизу вокзалу чоловік напав на співробітника ТЦК

субота, 12 липень 2025, 16:25

Конфлікт стався 11 липня. У соцмережах опублікували відео щодо виникнення конфліктної ситуації громадянами та військовослужбовцями, повідомляють Патріоти України. "Встановлено, що працівники територіального центру комплектування та соціальної підтримки...