В останній день літа газопровід "Північний потік-2" став преміум-партнером гандбольної Ліги чемпіонів, повідомляють Патріоти України.
Згідно з підписаним контрактом, усі клуби-учасники турніру повинні розмістити логотип газопроводу на футболках, а також розмістити рекламу на покритті ігрового паркету. Серед інших, учасником Ліги чемпіонів ЄГФ є український "Мотор".
Публічно представники клубу не висловлювали своєї позиції щодо "Північного потоку-2". Команда одягає форму з логотипом газопроводу, а також розміщує його на паркеті палацу спорту "Юність".
Цікаво, що "Мотор" носить форму з логотипом "Північного потоку-2" не лише під час матчів Ліги чемпіонів: у аналогічній формі команда грає в матчах українського чемпіонату. По суті, клуб рекламує газопровід не тільки у зв'язку з вимогами контракту, але також в зовсім іншому турнірі, де ніяких зобов'язань не має. Проект "Північний потік-2" передбачає побудову двох гілок газопроводу від узбережжя Росії до Німеччини через Балтійське море. Газопровід повинен іти в обхід України та Польщі.
Базова соціальна допомога, яка повинна поліпшити матеріальний стан українців з дуже низькими доходами, почне надходити тільки з липня. Водночас багато громадян скаржаться на те, що своєчасно не надходить навіть не дуже велика пенсія, на яку вони розрах...
У мобільному застосунку для військовозобов'язаних "Резерв+" додалися два нові види відстрочки від мобілізації, передають Патріоти України з посиланням на прес-службу Міністерства оборони. За даними Міноборони, тепер у застосунку відстрочки можуть зген...