В останній день літа газопровід "Північний потік-2" став преміум-партнером гандбольної Ліги чемпіонів, повідомляють Патріоти України.
Згідно з підписаним контрактом, усі клуби-учасники турніру повинні розмістити логотип газопроводу на футболках, а також розмістити рекламу на покритті ігрового паркету. Серед інших, учасником Ліги чемпіонів ЄГФ є український "Мотор".
Публічно представники клубу не висловлювали своєї позиції щодо "Північного потоку-2". Команда одягає форму з логотипом газопроводу, а також розміщує його на паркеті палацу спорту "Юність".
Цікаво, що "Мотор" носить форму з логотипом "Північного потоку-2" не лише під час матчів Ліги чемпіонів: у аналогічній формі команда грає в матчах українського чемпіонату. По суті, клуб рекламує газопровід не тільки у зв'язку з вимогами контракту, але також в зовсім іншому турнірі, де ніяких зобов'язань не має. Проект "Північний потік-2" передбачає побудову двох гілок газопроводу від узбережжя Росії до Німеччини через Балтійське море. Газопровід повинен іти в обхід України та Польщі.
Міністерство соціальної політики пояснило, як працюватиме система обов’язкового пенсійного накопичення, яку пропонують запровадити в Україні. Про це йдеться в матеріалі міністерства, передають Патріоти України з посиланням на Українські Новини. Власні...
Голова Національного банку Андрій Пишний не виключає дострокове зняття тимчасового ліміту на карткові перекази для населення. Про це він повідомив в facebook, передають Патріоти України. "Ужорсточення, зниження лімітів, «закручування гайок» – все, що з...