На відміну від цукру, шоколад входить у мінімальний споживчий кошик, але не є "першочерговим підсолоджувачем", тому дослідники відносять його до ласощів. А пряме споживання безпосередньо цукру, як зазначає Інститут кон'юнктури аграрного ринку (ІКАР), під час кризи "збільшується в зв'язку зі зниженням попиту на кондитерські вироби". Середньостатистичний росіянин за рік з'їдає його в кількості 38 кг.
Споживання цукерок та шоколаду в країні скоротилося на 8,4% у минулому році, за даними Центру досліджень кондитерського ринку.
За даними "Роміру", який робить моніторинг попиту на каву, шоколад, молоко та бутильовану воду, тільки перед Новим роком росіяни трохи витрачаються на такі продукти. Вони є елементарним набором простих задоволень. Дослідження групи Nielsen говорять про те, що замість шоколаду росіяни тепер купують пряники, печиво, вафлі, бублики.
Масштабне дослідження 2024 року, опубліковане в журналі Nature, вразило любителів тварин по всьому світу: серед 585 000 собак 155 порід, що мешкають у Великій Британії, були виявлені десятки порід, середня тривалість життя яких ледь сягає 9 років, а у ...
Експерт з вживаних автомобілів високо оцінив MINI Cooper, назвавши його "вражаючим" і таким, з яким "жоден конкурент не може зрівнятися". За словами Річарда Дреджа з Auto Express, цей малолітражний автомобіль вирізняється харизмою, динамікою та низьким...