
"Приватні дороги можливі, так звані концесійні. Вони можуть будуватися тільки як альтернатива існуючим безкоштовним. Теоретично є зацікавленість з боку окремих великих європейських інвесторів і також з боку Китаю, які готові заходити на український ринок з цією пропозицією", – сказав Омелян.
Нагадаємо, "автобан" Київ-Одеса, який обіцяли зробити одним з кращих у Європі, розчарував українців дуже швидко. Асфальт просто зруйнувався частинами вже через два роки післі побудови, цим "втопивши у Літі" мільярди державних коштів.
Головний тренер збірної України Сергій Ребров після перемоги над Ісландією (2:0) у вирішальному матчі групового етапу відбору на чемпіонат світу-2026 опублікував зворушливе звернення до ЗСУ на своїй сторінці в Instagram, передають Патріоти України. "Це...
28-річний український комік Вася Харизма (Василь Копчук) має бронь як викладач малювання в навчальному закладі. Про це він розповів в інтерв'ю українському журналісту Славі Дьоміну, відео опублікували на його каналі в YouTube 13 листопада, передають Па...