"Приватні дороги можливі, так звані концесійні. Вони можуть будуватися тільки як альтернатива існуючим безкоштовним. Теоретично є зацікавленість з боку окремих великих європейських інвесторів і також з боку Китаю, які готові заходити на український ринок з цією пропозицією", – сказав Омелян.
Нагадаємо, "автобан" Київ-Одеса, який обіцяли зробити одним з кращих у Європі, розчарував українців дуже швидко. Асфальт просто зруйнувався частинами вже через два роки післі побудови, цим "втопивши у Літі" мільярди державних коштів.
У Черкасах 5 жовтня помер військовозобов'язаний, який очікував у черзі на проходження військово-лікарської комісії. Про це в Фейсбуці повідомив Черкаський обласний ТЦК, передають Патріоти України. "05 жовтня 2025 року до Черкаського ОМТЦК та СП був дос...
Олімпійська чемпіонка зі спортивної гімнастики Лілія Подкопаєва в інтерв'ю Марічці Падалко поділилася спогадами про своє дитинство в Донецьку, пояснила причини свого російськомовного оточення та розповіла про єдину зустріч зі своїм біологічним батьком,...