"Приватні дороги можливі, так звані концесійні. Вони можуть будуватися тільки як альтернатива існуючим безкоштовним. Теоретично є зацікавленість з боку окремих великих європейських інвесторів і також з боку Китаю, які готові заходити на український ринок з цією пропозицією", – сказав Омелян.
Нагадаємо, "автобан" Київ-Одеса, який обіцяли зробити одним з кращих у Європі, розчарував українців дуже швидко. Асфальт просто зруйнувався частинами вже через два роки післі побудови, цим "втопивши у Літі" мільярди державних коштів.
Експерт з вживаних автомобілів високо оцінив MINI Cooper, назвавши його "вражаючим" і таким, з яким "жоден конкурент не може зрівнятися". За словами Річарда Дреджа з Auto Express, цей малолітражний автомобіль вирізняється харизмою, динамікою та низьким...
Український волонтер Сергій Притула в інтерв'ю, яке 17 липня опублікували на YouTube-каналі Bihus.info, розповів, у якій країні продовжуватиме навчатися його 17-річний син Дмитро після закінчення школи, передають Патріоти України. "Це питання вирішуєть...