"Приватні дороги можливі, так звані концесійні. Вони можуть будуватися тільки як альтернатива існуючим безкоштовним. Теоретично є зацікавленість з боку окремих великих європейських інвесторів і також з боку Китаю, які готові заходити на український ринок з цією пропозицією", – сказав Омелян.
Нагадаємо, "автобан" Київ-Одеса, який обіцяли зробити одним з кращих у Європі, розчарував українців дуже швидко. Асфальт просто зруйнувався частинами вже через два роки післі побудови, цим "втопивши у Літі" мільярди державних коштів.
Ще одного викладача Київського національного університету театру, кіно і телебачення імені Івана Карпенка-Карого звинуватили у домаганні студентів, інформують Патріоти України. Йдеться про доцента ІІ кафедри акторського мистецтва та режисури драми КНУТ...
У Туреччині чоловіка відмовили від 232 спроби самогубства, запропонувавши йому шаурму. Про це 29 січня повідомило медіа Haber Mynet, передають Патріоти України. Уродженець Греції Хасан І, який вже 231 раз намагався покінчити життя самогубством, під різ...