"Приватні дороги можливі, так звані концесійні. Вони можуть будуватися тільки як альтернатива існуючим безкоштовним. Теоретично є зацікавленість з боку окремих великих європейських інвесторів і також з боку Китаю, які готові заходити на український ринок з цією пропозицією", – сказав Омелян.
Нагадаємо, "автобан" Київ-Одеса, який обіцяли зробити одним з кращих у Європі, розчарував українців дуже швидко. Асфальт просто зруйнувався частинами вже через два роки післі побудови, цим "втопивши у Літі" мільярди державних коштів.
Олександр Красюк, котрий раніше працював промоутером абсолютного чемпіона у надважкій вазі Олександра Усика (24-0, 15 КО), зізнався, що у нього були сумніви в перемозі свого колишнього підопічного над Даніелем Дюбуа (22-3, 21 КО), передають Патріоти Ук...
У Києві протягом липня зросла кількість шпиталізацій через COVID-19. Про це повідомив Департамент охорони здоров’я Києва, передають Патріоти України. Там зазначили, що станом на 1 липня в інфекційних відділеннях стаціонарних комунальних медзакладів пер...