
"Приватні дороги можливі, так звані концесійні. Вони можуть будуватися тільки як альтернатива існуючим безкоштовним. Теоретично є зацікавленість з боку окремих великих європейських інвесторів і також з боку Китаю, які готові заходити на український ринок з цією пропозицією", – сказав Омелян.
Нагадаємо, "автобан" Київ-Одеса, який обіцяли зробити одним з кращих у Європі, розчарував українців дуже швидко. Асфальт просто зруйнувався частинами вже через два роки післі побудови, цим "втопивши у Літі" мільярди державних коштів.
В Україні громадянам виплачують грошову допомогу по безробіттю. У грудні 2025 року розмір виплат варіюється від 650 до 21 924 гривень на місяць - залежно від стажу, попереднього доходу та як довго триває безробіття. Про це йдеться на сайті Дія, передаю...
Норвезькі дослідники з Університету Тромсе вирішили з’ясувати, яка кава найкорисніша для серцево-судинної системи. Вони проаналізували дані понад 21 тисячі дорослих віком від 40 років (середній - 56), беручи до уваги вагу, харчові звички, рівень фізичн...