Багато хто вже не дивується з того, що на ринках і в маленьких магазинах, трапляються випадки обважування та обрахунку. А ось у великих торгових мережах, нечисті на руку продавці, ще витонченіше навчилися дуритьи нашого брата. Публікуємо для вас реальні способи обману, якими поділилися колишні співробітники великих магазинів, пишуть Патріоти України з посиланням на Нескучные новости.
Магазини електроніки
1. Практично всі імениті бренди, помітивши заводський брак своєї техніки, відкликають всю партію з магазинів. А після усунення дефектів, повертають назад, але вже зі знижкою 30-50%. Але деякі магазини збувають це відбракування під виглядом розпродажі, усно попереджаючи, що товар поверненню не підлягає.
2. Важливо: покупець не має права здати бракований, зламаний товар тільки в тому випадку, якщо його, покупця, офіційно попередили про недоліки, а всі дефекти детально описані в товарному чеку, ярлику або в окремому документі. Відрізнити «відбраковування» можна по наклейці REF - Refurbished.
Магазини елітної нижньої білизни
3. Продавчині таких магазинів грішать таким - вони купують на ринку дешеву нижню білизну і підкладають її серед фірмової білизни за ціну трохи нижчу, ніж значиться на інших етикетках, а покупці в захваті розхапують це недороге «брендове» шмаття.
Продуктові магазини
4. Величезна кількість продавців зізнаються в тому, що керівництво магазинів змушує їх давати простроченим продуктам «друге життя». Досягається це такими методами: відмиванням миючими засобами ковбаси від нальоту, проколюванням шпилькою роздутих пакетів з кисломолочною продукцією і т. д.
5. Якщо прострочену продукцію продати все ж не вдається, то її повертають виробникові, і там сосиски і ковбаси потрапляють в «виробництво ще раз» - переробляються, змішуються зі свіжим фаршем і знову стають «їстівними».
6. Фрукти і овочі мають властивості всихати, тому підприємливі продавці заздалегідь їх зважують і фасують по пакетах.
7. Заморожування. Риба, морепродукти, овочі обливаються водою і моментально заморожуються, і вода подекуди сягає 30 - 40% ваги продуктів.
8. Напевно ви і не здогадувалися, що свіжоморожену рибу нерідко роблять з зіпсованої. Адже крижана скоринка здатна приховати будь-які видимі дефекти продукту.
9. При продажі вагового товару часто використовують такий фокус: на електронні ваги нібито в гігієнічних цілях кладеться пакетик. Фішка в тому, що його краєчок приклеєний скотчем до корпусу ваг, а коли на ваги щось кладуть, пакетик натягується сам або його підтягує касир. Вага товару збільшується.
10. На касі вас можуть теж обдурити, наприклад «пробити» один товар кілька разів. А якщо ви це помітите, касир посилатиметься на збій в системі комп'ютера.
Андреа Андерсон, одна з найкращих дилерів Cadillac в США, поділилася головними "червоними прапорцями". Це тривожні знаки, на які варто звертати увагу при купівлі нового авто. За її словами, перекупи можуть використовувати їх, щоб приховати важливу інфо...
Багато кому відомо, що власник Amazon Джеф Безос і Марк Цукерберг, якому належать компанія Meta, входять до числа найбільш заможних людей світу, передають Патріоти України. Про цих людей, здається, відомо чимало: чому вони віддають перевагу на сніданок...