У Херсонській області вісім господарюючих суб'єктів оштрафовані за порушення вимог мовного законодавства, а саме за використання російської мови при обслуговуванні клієнтів. Про це повідомляє прес-служба Держпродпотребслужби, передають Патріоти України.
Як зазначили у відомстві, за останній період в обласне управління служби надійшло близько 10 скарг про порушення працівниками підприємств ресторанного господарства, сфери торгівлі, аптек вимог законодавства про мовну політику.
У скаргах, зокрема, зазначалося, що інформація, зазначена в меню ресторанів, на виставкових ярликах, в касових чеках, викладена російською мовою, а персонал закладів при обслуговуванні клієнтів також спілкується російською мовою.
На думку скаржника, яким у всіх випадках був один і той же чоловік, заклади порушують його права, передбачені ст. 15 закону про захист прав споживачів.
У службі повідомили, що в ході позапланових перевірок зазначені в скаргах факти підтвердилися. У підсумку до восьми господарюючих суб'єктів були застосовані адміністративно-господарські стягнення, передбачені законом про захист прав споживачів.
Також до адміністративної відповідальності, відповідно до ч. 1 ст. 155 КУпАП, притягнуто вісім осіб, зазначили у відомстві.
Національний банк працює над законопроєктом щодо платіжної дисципліни, що передбачає створення реєстру українців, які надавали свої банківські рахунки для відмивання коштів і інших незаконних дій. Про це заявив заступник голови Нацбанку Дмитро Олійник,...
Якщо ви вирішили придбати новий автомобіль, варто пам’ятати, що ваша машина ще не готова до повної експлуатації. Правильний процес обкатки — ключ до надійності та тривалого терміну служби транспортного засобу. Про це розповів досвідчений автодилер поді...