"Частину документації продали саудитам (по легких пасажирських літаках), частину - китайцям (по важких транспортних). І дійсно, навіщо після цього генконструктора? Та й навіщо взагалі "великій аграрній державі" - виробництво літаків?" Так прокоментував у своєму Facebook новину про звільнення Дмитра Ківи, генконструктора "Антонова", експерт Фонду суспільної безпеки Юрій Гаврилечко, передають Патріоти України.
Генеральний конструктор авіакомплексу "Антонов" (Україна) Дмитро Ківа переїхав з Києва до Баку, де займеться створенням азербайджанської авіаційної промисловості. "Так, я прийняв таке рішення. Воно абсолютно обдумано. Сподіваюся, мені вдасться реалізувати авіаційні проекти в інтересах Азербайджану", - повідомив Ківа RNS.
Відповідаючи на питання про таке рішення, Ківа сказав: "Мою посаду в АНТК "Антонов" просто скасували ... За моїми відомостями, зроблено це було за вказівкою "високого начальства". Так що іншого виходу у мене просто не було".
Як відомо, Ківа є розробником військово-транспортних літаків Ан-70, пасажирських літаків Ан-148 і Ан-158, регіонального пасажирського літака Ан-140, військово-транспортного літака Ан-178.
Сонячні електростанції є одними з найпопулярніших джерел відновлювальної енергії. Проте все частіше недоліком СЕС називають те, що для їхнього будівництва потрібно чимало територій. Саме тому вчені з Національної лабораторії відновлюваної енергії США п...
В Україні замість МСЕКу запрацювала нова система оцінювання функціонування особи. Як вона працюватиме? Нова система оцінювання функціонування особи від 1 січня замінила МСЕКи. Уже створено понад півтори тисячі експертних команд. І це має вирішити пробл...