Навмисний удар по експорту з України?: Польща у пік сезону розпочала ремонтні роботи практично у всіх пунктах пропуску

Через одночасні ремонтні роботи практично на пунктах пропуску черги вантажних автомобілів на виїзд з України знову зросли до 5 – 7 днів. Про це розповів голова Ради регіону учасників Асоціації міжнародних автомобільних перевізників Рівненської та Волинської областей Віктор Козак, передають Патріоти України.

"Минулого року проблеми на кордоні були через страйки спочатку польських перевізників, а потім фермерів. І якраз саме у цей сезон – осінній період, коли ми продаємо зернові, закуповуємо товари на імпорт. Цього року страйків немає, але на всіх пунктах пропуску з польського боку почали одночасно робити ремонтні робити. І саме у пік сезону, адже до кінця року товарообіг завжди пришвидшується і важливо, аби перетин кордону проходив максимально швидко", – каже Віктор Козак.

За його словами, черги зросли на усіх пунктах пропуску на українсько-польському кордоні. "З 1 жовтня закрили пункт пропуску "Нижанковичі – Мальховіце", який використовували для пропуску порожніх вантажних автомобілів у сторону Польщі. Його перекрили повністю, відповідно черги в Устилузі, який також використовують для порожніх авто, зросли черги. Було навіть до 12 днів. На інших пунктах пропуску черги зросли до 5 – 7 днів", – каже експерт.

При цьому він прогнозує, що черги в Ягодині – найбільшому вантажному пункті пропуску – почнуть зменшуватись, оскільки там завершився ремонт. "Поза вчора завершили ремонтні роботи на пункті пропуску Ягодин – Дорогуськ і черга просувається швидше, – каже Віктор Козак. – Відповідно до меморандуму, який був підписаний між контролюючими службами Польщі і України, задекларовано пропуску 680 автомобілів у сторону Польщі за добу. А пропускали в середньому 400, тобто дві третини від норми. Через це накопичилась черга саме на цьому ПП. При цьому у наш бік йшло 600 – 700 автомобілів за добу, тож з польського боку черги немає. Тобто до українського боку претензій немає".

Зростання черг на кордоні безпосередньо впливає як на доходи експортерів та логістичних компанії, так і на сповільнення товарообігу України загалом. "Черги на кордоні – це простій транспортних засобів. Ми їх завантажуємо і чекаємо виїзду за кордон. Вантажівка з транспортного засобу перетворюється на склад і робить менше рейсів, ніж мала б. Саме перевезення з України до Польщі, Німеччини чи далі триває значно менше часу, ніж займає простій у черзі. У результаті наша рентабельність транспортну зменшується, і товарообіг теж. Звичайно, це негативно впливає на експорт товарів з України", – каже Віктор Козак.

Джерело: Еспресо.ТV
Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

"Феєрверк на день народження диктатора": У окупованому Криму продовжують гасити пожежу на нафтобазі, загорілася ще одна цистерна (відео)

понеділок, 7 жовтень 2024, 23:05

У тимчасово окупованому Криму продовжують гасити пожежу на нафтоналивному порту Феодосії, який у ніч проти понеділка, 7 жовтня, уразили Сили оборони України. Полум’я та дим видно з різних куточків міста і навіть за його межами. Про це повідомляє проєкт...

Навмисний удар по експорту з України?: Польща у пік сезону розпочала ремонтні роботи практично у всіх пунктах пропуску

понеділок, 7 жовтень 2024, 22:56

Через одночасні ремонтні роботи практично на пунктах пропуску черги вантажних автомобілів на виїзд з України знову зросли до 5 – 7 днів. Про це розповів голова Ради регіону учасників Асоціації міжнародних автомобільних перевізників Рівненської та Волин...